Forum

[Szukaj na forum]

Klubowe
Index >> Ogólne >> odpala i gasnie!!!
[odpowiedz]
[1]
odpala i gasnie!!!
AutorWiadomość
kamiloss8227.05.2012 22:45

Skąd: Puławy
Od: 2012-03-21
Postów: 17
witam,taunus juz prawie przygotowany do zlotu.ALE MAM PROBLEM-auto odpala i zaraz gasnie na benzynie i na gazie to samo gaz dochodzi paliwo tez iskra jestm co to moze byc???pomocy,doradzcie cos bo na zlot chce jechac,a tu lipa.silnik 1.3.czekam na rady.
jacob8127.05.2012 22:58

Skąd: Pomorskie
Od: 2009-05-22
WWW
Postów: 351
A jak filtr powietrza, dostaje powietrze?
amator27.05.2012 23:04
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3554
może ustaw dobrze zapłon?
kamiloss8227.05.2012 23:32

Skąd: Puławy
Od: 2012-03-21
Postów: 17
filtr o.k,a jak sprawdzic zaplon?
kamiloss8227.05.2012 23:38

Skąd: Puławy
Od: 2012-03-21
Postów: 17
napiszcie prosze jak ustawic zaplon...
jutro pstaram sie to zrobic.
Heniu28.05.2012 06:56

Skąd: Kraków
Od: 2008-03-19
Postów: 531
ja robie tak: najpierw ustawiasz na oko, tak żeby w ogóle pracował, jak już pracujesz to lekko wciskasz gaz, żeby złapał powiedazmy 2 tysie obrotów i tak trzymasz, i teraz regulujesz tak żeby złapał jak najwyższe obroty. na koniec sprawdzasz, czy gładko się wkręca na obroty, szybko, czy go muli przy gwałtownym wciśnięciu gazu
kamiloss8228.05.2012 10:11

Skąd: Puławy
Od: 2012-03-21
Postów: 17
dzieki za podpowiedz.dzis po pracy spróbuje.
amator28.05.2012 17:03
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3554
są różne sposoby. Zdejmujesz kopółke, ustawiasz przerwę na stykach przerywacza 0,45 - 0,50. Następnie luzujesz aparat zapłonowy, ustawiasz koło pasowe na pierwszy znak, a aparat tak aby palec wskazywał wcięcie w obudowie. Tak powinien odpalić i jakoś tam chodzić. Resztę możesz ustawić na słuch.

W innej wersji ... po ustawieniu przerwy na platynkach i koła psaowego na pierwsze wcięcie, przekręcasz kluczyk na zapłon. Nastepnie tak obracasz delikatnie aparatem, aby przeskoczyła iskra. I to jest punkt zapłonu. dokręcasz aparat, zakładasz kopółkę i tyle. Po testach na drodze możesz ew. wprowadzić jakieś korekty ;) Powodzenia!
pitcarn28.05.2012 17:21

Skąd: Wrocław
Od: 2011-10-01
Postów: 109
ja się nie znam ale podobno można też poluzować śrubę mocującą aparat zapłonowy tak aby można było go obracać ręką ,ale aby samoczynnie się nie obrócił. Następnie uruchomić silnik i obracaj aparatem najpierw zgodnie z kierunkiem zapłonu a następnie w stronę przeciwną (przeciwną do ruchu wskazówek zegara). Ja w twoim wypadku obstawiał bym gaźnik ,po prostu zalewa go. Miałem tak samo ,mam motorcrafta 1V z wężykiem przelewowym który sobie dynda luźno, któregoś pięknego dnia ,zdjąłem wężyk ,zrobiłem "profi" zatyczkę zalepioną poxiliną i dumny z siebie wybrałem się na wycieczkę autem. Jakie było moje zdziwienie gdy wyjechałem za bramę posesji a auto zgasło. Każda próba uruchomienia kończyła się gaśnięciem auta po około 3-5 sekundach. Wywaliłem "profi" korek ,założyłem wężyk przelewowy na swoje miejsce i już bez przygód auto pojechało dalej :)

Więc morał jest taki : sprawdź czy ci go nie zalewa i ustaw przy okazji zapłon ,nie zaszkodzi a może pomoże :)

[odpowiedz]
[1]