Forum

[Szukaj na forum]

Klubowe
Index >> Ogólne >> Koszulki Taunus ?
[odpowiedz]
<< < 1 2 3 4 5 [6] 7 8 > >>
Koszulki Taunus ?
AutorWiadomość
ras_kristoff08.12.2005 20:46

Skąd: Kraków
Od: 2004-12-24
Postów: 219
jak idzie produkcja koszulek? czy beda na swieta :) mily prezent pod choinke moglby byc :D
Michal15.12.2005 22:42

Skąd: Gdańsk
Od: 2003-10-29
Postów: 439
Nie wiem czy beda na swieta, czy beda zwroty kasy :( Mam problem z czlowiekiem od koszulek (idiota), na dodatek jego konkurencja gdzies zniknela. Poza tym cos sie facet od druku wykreca ogonem :( Jeszcze walcze!
Miecho17.12.2005 19:16

Skąd: Szczecin Londyn Glasgow
Od: 2004-09-20
Postów: 139
Walcz Michał i nie daj sie!
Trzymamy za ciebie kciuki.( Mam nadzieję że moja żona wpłaciła tobie kasę) A koszulki będę bardzo elitarne bo te 25 sztuk to nie tylko my , ale nasze żony i dziewczyny też.
Wracam na święta fajnie byłoby dostac koszulke pod choinke.
Michal20.12.2005 20:32

Skąd: Gdańsk
Od: 2003-10-29
Postów: 439
Obawiam sie, ze mimo najszczerszych checi nic nie wyjdzie :( Czlowiek od koszulek jest nie powazny, nie moge znalesc innego; a i czlowiek od nadruku cos narzeka, ze teraz jest mocno zajety itd.
Jak tylko pojade do domu (jutro?) i zabiore nowa liste hasel do konta to porobie zwrotne przelewy.
Moze za jakis czas sie za to jeszcze raz zabierzemy :(
amator21.12.2005 00:23
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3090
hm ... Michal ... spokojnie ... moze poprostu wez ksiazke tel. , czy Panorame firm i podzwon. Nie bardzo wierze, zeby w calym Gdansku nie bylo ani jednej firmy, ktora moglaby sitem nadrukowac koszulki :wink:

.... a czarnych tiszertow raczej tez nie sprzedaje wylacznie jeden koles :shock:

wiesz, zwrot kaski, to w sumie najlatwiejsze rozwiazanie ... :?
Ramboost21.12.2005 01:33

Skąd: Scunthorpe
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 768
No właśnie, spokojnie... Nie uważasz, że zwrot kasy byłby i nieekonomiczny? ;) Ja poczekam, mam czas, a bez tych kilku złotych jakoś chyba przeżyję. 8)

Jeśli koszulek nie będzie, w co raczej wątpię, bo myślę, że po świętach na spokojnie coś wykombinujesz, to oddasz na jakimś zlocie w naturze (jestem piwofilem i zawsze lubiłem Gdańskie :D )
Michal21.12.2005 14:05

Skąd: Gdańsk
Od: 2003-10-29
Postów: 439
Gdanskiego juz nie robia :( Teraz z lokalnych piw mamy "Zywe" z browaru Amber - super.

Koszulkami moze ktos jeszcze handluje ale nie wiem czy po takich dobrych cenach :) Na allegro nie ma nikogo innego jezeli sobie sprawdzicie.

No dobra, w takim razie jeszcze poszukam koszulek :)
Maciek_vel.Beddie21.12.2005 18:38

Skąd: Kraków
Od: 2005-02-10
WWW
Postów: 667
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=77112704 &lt;---- logo Taunus.pl i jeszcze nick na plecach moze być :]

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=76268646 &lt;---- z nimi mógłbyś pogadać, sądze ze dałoby się załatwic, żeby wydrukowali to co chcecie

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=77985984 &lt;---- to wg mnie też wyglaa dość interesujaco :]


to tak znalezione na szybko :] Jesteś więc pewien, że na allegro nie ma nikogo robiącego takie koszulki? ;)

Pozdro i powodzenia :]
Michal21.12.2005 23:46

Skąd: Gdańsk
Od: 2003-10-29
Postów: 439
Tego nie powiedzialem.
Ten 3ci ktorego dales to wlasnie czlowiek z ktorym nie mozna sie dogadac co do kupna koszulek. To ze na allegro mozna zalatwic takie to zadna rewelacja, zauwaz tylko ze kosztuja np 25 zl + wysylka, a my zrzucilismy sie po 19,5 na sztuke. Poza tym nie wiadomo jak z drukiem, tzn jakoscia.
Ja mowie tylko, ze nie mam gdzie kupic w takiej dobrej cenie dobrych jakosciowo koszulek; i ze facet z drukarni, ktora tez jest tania narzeka.
sidvicious22.12.2005 00:07

Od: 2005-04-29
Postów: 104
mam w szczecinie zaprzyjaźniona profesjonalna firmę : DESIGNER http://www.reklama-druk.pl , oni robią wszystko
świrus22.12.2005 15:36

Skąd: Żelechów, Tullamore
Od: 2005-04-22
Postów: 340
sid daj inne namiary, bo ich stronka nie jest aktywna :wink:
sidvicious22.12.2005 17:18

Od: 2005-04-29
Postów: 104
przepraszam :cry:

http://www.druk-reklama.com
Maciek_vel.Beddie22.12.2005 22:42

Skąd: Kraków
Od: 2005-02-10
WWW
Postów: 667
to sorki Michał, źle Cię zrozumiałem ;) a co do koszulek to gadałeś z jakimis hurtowaniami? Może z nimi by sięcoś wykombinowało.
medziak06.01.2006 11:15

Od: 2005-05-05
Postów: 71
Nadszedł smutny dzień...

Gdy dostałem przelew Taunus.pl zwrot zrozumiałem...

... naszych długooczekiwanych koszulek nie będzie...

.. może w przyszłości się uda...
świrus06.01.2006 15:30

Skąd: Żelechów, Tullamore
Od: 2005-04-22
Postów: 340
:? buuuuu... hlip hlip buuuu.... :(
i ja właśnie zauważyłem..... szkoda
amator06.01.2006 15:46
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3090
jeeeeeeny ... kurde ... szkoda ... jak cholera :cry:
sidvicious06.01.2006 22:16

Od: 2005-04-29
Postów: 104
ja mogę to załatwić, podam szczegóły we wtorek tylko potrzebuję orientacyjną ilość zamówień żeby wynegocjować dobrą cenę
radzieckii07.01.2006 19:22

Skąd: Warszawa
Od: 2005-09-19
Postów: 564
Kurna. Pierwszy raz zrobiło mi się przykro, że ktoś mi kasę na konto wpłacił :( Czekamy na rewelacje ze Szczczecina, albo może zrobić sobie wycieczkę do Maximusa?? Amator, co Ty na to?? :wink:
amator07.01.2006 20:16
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3090
hehehe ... a czemu by nie?
.... a za zwrot kaski zakupujemy:

plan 1
- dwa t-shirty chinskie (5zl/szt) + skrzynka :wink:
- dwa t-shirty chinskie (5zl/szt) + 3 butelki

Za pare dni ma wpasc Ramboost ....
... wiec moze dorzuci i swoj "zwrot" :lol:

plan 2
nakupimy nieznanej jakosci t-shirtow i moj znajomy siciarz nadrukuje nam koszulek. Jakosc bedzie watpliwa, trwalosc rozna, koszt nieznany ... ale zabawa niezla :lol:
Ramboost09.01.2006 00:44

Skąd: Scunthorpe
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 768
[quote:ec34f8c933="amator"]Za pare dni ma wpasc Ramboost ....
... wiec moze dorzuci i swoj "zwrot" :lol:
[/quote:ec34f8c933]

Tiaaa...
Nie ma sprawy, jestem ZA!
Zresztą, mam doświadczenie, he, he, kiedyś robiłem sobie nadruki na koszulkach metodą gąbkową. Szablon, gąbka, farba i jechane. Efekty były, o dziwo, całkiem niezłe :D

[odpowiedz]
<< < 1 2 3 4 5 [6] 7 8 > >>