Technika |
Index >> Garaż >> zawieszenie przednie |
[odpowiedz] |
|
zawieszenie przednie |
Autor | Wiadomość |
Main | 07.02.2004 10:27 |
| wczoraj sie przyjrzalem mojemu sprzetowi z przodu i doszedlem do wniosku ze cos chyba nie tak z zawieszeniem bo wyglada mnie wiecej tak /----\ a nie wiem czy nie powinno wygladac tak |----| legenda: poziome przerywane kreski to oś skosne i pionowe koła :P wiedz prosze o stwierdzenie jak to powinno wygladac :D |
leciej | 07.02.2004 10:45 |
Skąd: Warszawa Od: 2003-12-01 Postów: 15 | raczej napewno powwinno byc |----| .U nie jedno kolo stoi troszke krzywo tylko nie moge dojsc co to jest bo na sworzniach nie ma luzu i jedyne co mi przychodzi do glowy a raczej mojemu mechanikowi to ze siadla sprezyna. W kazdym razie swozen czeka u mnie na polce na wymiane. Powodzenia w walce |
314TeR | 07.02.2004 22:32 |
Skąd: Warszawa Od: 2003-10-28 Postów: 442 | Generalnie większość Taunusów ma w ten sposób rozjechane koła. Odpowiada za to po prostu wyklepane elementy zawieszenia, sworznie, silentbloki wachaczy, siadnięte sprężyny. Ja jak wymieniłem u siebie wszysko z przodu oprócz sprężyn, to rozjazd uległ znacznemu "skasowaniu", ale niestety niewielki pozostał. Po prostu Taunus tak ma... |
maciorm | 17.02.2004 11:00 |
Skąd: Śląsk Od: 2003-11-13 Postów: 90 | Kąt rozjazdu w taunusach regulacji nie ma i jezeli jest rozkraczony to na pewno sa jakies czesci do wymiany. Sprezyny siadniete niewiele roznicy robia bo ja u siebie mam obnizona zawieche z przodu i krotsze sprezyny - to nie ma znaczenia. Na pewno przeguby kulowe gornego i dolnego wahacza no i tuleje gumowo metalowe gornego i dolnego wahacza - to glowna przyczyna jezeli przeguby nie maja luzow a jak maja to do wymiany, latwo dostac w kazdym sklepie. Warto tez dociagnac lozyska. Tuleje gornego sa produkowane przez http://www.ted.pl a do dolnego nie mam dostepu bo w sklepie powiedzieli ze tego nie dadza rady sprowadzic wiec jak ktos ma namiary gdzie to dostac to bede wdzieczny. Najlepsze sa poliuretanowe dostepne na http://www.oldcars.de ale bede probowal takie zrobic tylko musze dostac material. |
$ebastian | 17.02.2004 13:37 |
Skąd: Sulechów/lubuskie Od: 2003-12-21 Postów: 54 | jesli mowa o zawieszeniu to mam pytanie/znalazłem na tej stronie Tuleje kołyski silnika,czyli dobrze rozumuje ze to są te tuleje [4]które trzymają cały wózek |
maciorm | 27.02.2004 01:02 |
Skąd: Śląsk Od: 2003-11-13 Postów: 90 | Dokladnie. Lubimy miekkie zawieszenie w taunuskach ale te gumy gdy za miekkie to mamy cala os skretna wraz z silnikiem i skrzynia i to jest nietrudne do sprawdzenia wystarczy mocny kopniak w kolo od przodu i widac jak cala kolyska sie trzesie. |
Michal | 27.02.2004 11:27 |
Skąd: Gdańsk Od: 2003-10-29 Postów: 439 | Tak sie podlacze. Czy ktos moglby podac orientacyjna cene wszystkich gum do przedniego zawieszenia Taunusa ? Czy trzeba kupic Motorcrafta, czy mozna jakis zamiennik (nie koniecznie od pomyloneza) ? |
trójkąt | 27.02.2004 13:16 |
| jak masz mozliwość zakupu orginalnych to kupuj nawet jeśli cena była by większa... wszystkie podróbki jakie montowałem starczają na pół roku jazdy... może na rok jak ktoś tylko do kościoła w niedziele jeździ... |
Gość | przepraszam a gdzie i za ile w warszawie mozna kupic gumy do zawieszenia, swoznie ,koncowki drazkow. moga byc i podroby damian |
314TeR | 28.02.2004 15:15 |
Skąd: Warszawa Od: 2003-10-28 Postów: 442 | Ja do Taunusa kupowałem oryginały tuleji wachaczy. Komplet na stronę kosztował wtedy 90zł (za 3 gumy) a podróby 60 - więc widać, że bie było warto oszczędzać. Reszta to są 4 swożnie, 2 końcówki, gumy ramy, pianki na drążki, bałwanki... Za komplet na przód można spokojnie wydać 700 - 800 zł i trzeba jeszcze wziąć pod uwagę stan maglownicy, bo jesli ma luzy to trza dorzucić extra 400 - 500zł za dobry nowy magiel - regenerować szkoda kasy, starcza na pół roku a często regenracja kosztuje po 200 - 300zł. Podobnie przestrzegam przed kupowaniem pozornie tanich maglownich - "nowych po regeneracji" - starczaj tylko na pare miesięcy. A gdzie kupić - dzwonić po sklepach, zadzwonić do Chudera, Camaro - powinnieneś kupić gdzieś. |
Gość | dziekuje bardzo :P |
Gość | a jak mozna wymienic te gumy ktore trzymaja cala kolyske trzeba wykrecac cale zawieszenie czy jest jakis prostszy sposob |
Gość | no nie ma sposobu. bez zdjecia/opuszczenia kolyski. odpiac trzeba uklad kierowniczy. a jak opuscisz trzeba uwazac na przewody chamulcowe da rady zmienic gumy nie odpinajac. (tylko trzeba naprawde uwazac) PS. mowa o sytuacji gdy nie ma silnika w komorze. mozna probowac jakies patenty z podczepieniem silnika ale TO SA PATENTY |
Gość | dzieki zapomnialem jeszcze zapytac o to co trzeba zrobic zeby wymienic tulejki gornego wahacza |
$ebastian | 03.03.2004 23:57 |
Skąd: Sulechów/lubuskie Od: 2003-12-21 Postów: 54 | napewno czeba go wymontowac a potem na prasie wycisnąć i wcisnąć nowe tulejki,ja zaniosłem to do tokarza który miał prase i mi to zrobił. |
[odpowiedz] |
|