Technika |
Index >> Garaż >> Problem z V6 |
[odpowiedz] |
|
Problem z V6 |
Autor | Wiadomość |
Gość | Mam silnik v6 2.0 przynajmniej tak jest w papierach,ale bug tkwi w tym ze mam gaznik z owym tajemniczym baczkiem,zatkanym gumka podcisnieniem ktorego nie da sie nigdzie podpiac... wiec czy mam gaznik od automata? bo mam zwykla skrzynie czworke...help |
trójkąt | 10.03.2004 13:00 |
| z tajemniczym "baczkiem" ?? moze coś bliżej.. lub zdjecie wrzucisz bo nawet nie napisałeś czy to gaźnik webera czy solexa czy może jeszcze inny np od fiata 125... |
langi | 10.03.2004 15:21 |
Skąd: Łódź Od: 2003-10-28 Postów: 317 | jeżeli mowa o tejemniczym bączku to pewnie jest gaźnik solex :) a bączek to siłownik który jest przymocowany do obudowy gaźnika, wyrównuje oboty..... |
leciej | 10.03.2004 16:25 |
Skąd: Warszawa Od: 2003-12-01 Postów: 15 | ja mam Weberka w 2.0 V6 i bączek jest obecny . wiec to chyba nie jest regula. Napisz jaki gaznik a noz sie cos poradzi. |
Gość | od gory jest napisane piertburg czy jakos tak a na czesci ponizej z boku solex wiec nie wiem,a i obok piertbur jest made in west germany,plastik od filtra jest czarny,okragly,dziwne jest podcisnienie nie uzywane zatkane jakas gumka,znajduje sie (jak stoisz przed) po prawej stronie na dole i jest dosc sporej srednicy wiec moze do automatu?,od tego czegos ze spiralą ida dwa kable na czujnik temp, i jeden na plus ktorego nie da sie nigdzie podpiac... |
granadziarz | 10.03.2004 20:47 |
Skąd: Pruszcz Gdański Od: 2004-02-24 Postów: 441 | ustalmy na początek stony samocodu: od kierowcy jest lewa od pasażera jest prawa i nie ważne jak stoisz przy samochodzie (nie dotyczy aut RHD) Więc po lewej stronie wystaje wolne podciśnienie pod gaźnikiem w 2,3YYP (a przynajmniej tylko tam dotychczas je spotykałem). Jest ono zaślepione i służy do regulacji silnika z użyciem dwóch wakuometrów (drugi podłącza się zamiast wężyka idącego do termostatu zasysanego powietrza) Przewód którego nie masz gdzie podpiąć włącza się do alternatora na wystającą śrubę która jest wyprowadzona z jednego z uzwojeń (poznasz bo jest izolowana od obudowy - chyba że masz już inny alternator) ponadto w identyfikacji silnika będą ci pomocne takie rzeczy jak: napis na kolektorze ssącym (2,0 i 2,8 pod komorą pływakową gaźnika, 2,3 pod mechanizmem gazu) typ techniczny silnika bity na powierzchni przylegania lewej głowicy nad numerem silnika średnica przelotów gaźnika sposób ogrzewania kolektora ssącego (spaliny czy woda) i kilka innych szczegółów które z czasem będą i dla ciebie oczywiste. :wink: pozdrowionka. |
[odpowiedz] |
|