Forum

[Szukaj na forum]

Technika
Index >> Garaż >> Problem z V6
[odpowiedz]
[1]
Problem z V6
AutorWiadomość
GośćMam silnik v6 2.0 przynajmniej tak jest w papierach,ale bug tkwi w tym ze mam gaznik z owym tajemniczym baczkiem,zatkanym gumka podcisnieniem ktorego nie da sie nigdzie podpiac... wiec czy mam gaznik od automata? bo mam zwykla skrzynie czworke...help
trójkąt10.03.2004 13:00

Skąd: Milanówek
Od: 2003-10-28
WWW
Postów: 92
z tajemniczym "baczkiem" ?? moze coś bliżej.. lub zdjecie wrzucisz bo nawet nie napisałeś czy to gaźnik webera czy solexa czy może jeszcze inny np od fiata 125...
langi10.03.2004 15:21

Skąd: Łódź
Od: 2003-10-28
Postów: 317
jeżeli mowa o tejemniczym bączku to pewnie jest gaźnik solex :) a bączek to siłownik który jest przymocowany do obudowy gaźnika, wyrównuje oboty.....
leciej10.03.2004 16:25

Skąd: Warszawa
Od: 2003-12-01
Postów: 15
ja mam Weberka w 2.0 V6 i bączek jest obecny . wiec to chyba nie jest regula. Napisz jaki gaznik a noz sie cos poradzi.
Gośćod gory jest napisane piertburg czy jakos tak a na czesci ponizej z boku solex wiec nie wiem,a i obok piertbur jest made in west germany,plastik od filtra jest czarny,okragly,dziwne jest podcisnienie nie uzywane zatkane jakas gumka,znajduje sie (jak stoisz przed) po prawej stronie na dole i jest dosc sporej srednicy wiec moze do automatu?,od tego czegos ze spiralą ida dwa kable na czujnik temp, i jeden na plus ktorego nie da sie nigdzie podpiac...
granadziarz10.03.2004 20:47

Skąd: Pruszcz Gdański
Od: 2004-02-24
Postów: 441
ustalmy na początek stony samocodu:
od kierowcy jest lewa
od pasażera jest prawa
i nie ważne jak stoisz przy samochodzie (nie dotyczy aut RHD)
Więc po lewej stronie wystaje wolne podciśnienie pod gaźnikiem w 2,3YYP (a przynajmniej tylko tam dotychczas je spotykałem). Jest ono zaślepione i służy do regulacji silnika z użyciem dwóch wakuometrów (drugi podłącza się zamiast wężyka idącego do termostatu zasysanego powietrza)
Przewód którego nie masz gdzie podpiąć włącza się do alternatora na wystającą śrubę która jest wyprowadzona z jednego z uzwojeń (poznasz bo jest izolowana od obudowy - chyba że masz już inny alternator)
ponadto w identyfikacji silnika będą ci pomocne takie rzeczy jak:
napis na kolektorze ssącym (2,0 i 2,8 pod komorą pływakową gaźnika, 2,3 pod mechanizmem gazu)
typ techniczny silnika bity na powierzchni przylegania lewej głowicy nad numerem silnika
średnica przelotów gaźnika
sposób ogrzewania kolektora ssącego (spaliny czy woda)
i kilka innych szczegółów które z czasem będą i dla ciebie oczywiste. :wink:
pozdrowionka.

[odpowiedz]
[1]