Technika |
Index >> Garaż >> [Dziobak] R4 Pinto 1300 + Skrzynia N9 |
[odpowiedz] |
|
[Dziobak] R4 Pinto 1300 + Skrzynia N9 |
Autor | Wiadomość |
Stypulek | 23.11.2016 11:21 |
Skąd: Żyrardów Od: 2014-02-21 Postów: 46 | Cześć wszystkim po dłuższej przerwie. Idzie zima więc trzeba zająć się wreszcie dziobakiem. Jako, że moja skrzynia dogorywa, a trafia się pewna sztuka N9 pomyślałem, żeby przeszczepić ją do mojego forda. Pytanie tylko do Was jak to jest z pasowaniem N9 do Pinto R4 1,3. Co ew. trzeba przerobić i dopasować? Zmieści się w tunelu? Z góry dzięki za pomoc. Szukałem na forum, żeby nie mnożyć tematów, ale nie udało mi się znaleźć |
PL | 23.11.2016 12:23 |
Skąd: Ząbki Od: 2012-03-29 Postów: 156 | Przy takiej zmianie tylko że w TCIII i silniku 1.6 oprócz zmiany podpory/łapy skrzyni nic nie trzeba robić.O ile wiem to ma znaczenie wał.Jak masz na dwóch krzyżakach tak jak ja to teoretycznie w TCI też nic więcej nie powinieneś robić. |
Mishq | 23.11.2016 19:19 |
Skąd: Brzozów Od: 2006-11-26 Postów: 454 | Sprzęgło trzeba będzie też zmienić na większy wieloklin |
PL | 23.11.2016 19:36 |
Skąd: Ząbki Od: 2012-03-29 Postów: 156 | No tak jeszcze sprzęgło.Jak całe sprzęgło to i koło zamachowe, chyba że samą tarczę.No i tą blachę jeszcze pomiędzy silnik i skrzynię bo rozrusznik trochę w innym miejscu jest. |
[odpowiedz] |
|