Technika |
Index >> Garaż >> Lewarek |
[odpowiedz] |
|
Lewarek |
Autor | Wiadomość |
mlodyyoung | 11.09.2017 14:46 |
Skąd: Skierniewice Od: 2015-06-23 Postów: 200 | Witam. -czy ktoś rozbierał lewarek biegów od skrzyni 4?,rozleciała się kulka(chyba bakelit) -znalazłem podobną,ale nijak ją wymienić bez cięcia(albo kulki albo lewarka) -czy ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie? |
PL | 11.09.2017 16:41 |
Skąd: Ząbki Od: 2012-03-29 Postów: 156 | Tak jak napisałeś,beż cięcia się nie obejdzie. Górna część drążka jest zawulkanizowana z dolną gumą. Jak by się nie udało to mam do skrzyń 4 drążki zarówno wkręcane jak i przykręcane na 3 śruby. |
amator | 11.09.2017 16:52 |
Administrator
| no właśnie, nie wiem czy jest sens kombinować z jabłkiem. Lepiej zdobyć inny lewar. Najczęściej wyrabia się jednak ten gwint z tworzywa. Ale z tym już można sobie poradzić. |
PL | 11.09.2017 17:02 |
Skąd: Ząbki Od: 2012-03-29 Postów: 156 | Najlepiej wymienić ogon na taki gdzie drążek przykręca się na 3 śruby. Nie ma strachu że na skrzyżowaniu drążek zostanie w ręku. I pasują wtedy drążki od N9 których pełno. |
mlodyyoung | 11.09.2017 17:20 |
Skąd: Skierniewice Od: 2015-06-23 Postów: 200 | -wolę założyć opaski niż wyciągać skrzynię |
PL | 11.09.2017 17:23 |
Skąd: Ząbki Od: 2012-03-29 Postów: 156 | Pewnie że tak.Wymiana ogona to przy jakimś remoncie skrzyni najlepiej. |
Jachym | 11.09.2017 19:53 |
Skąd: Łódź Od: 2016-09-10 Postów: 69 | Mi właśnie wczoraj drążek został w ręku :D Nie wiem jak to się stało... Mam ten z wkręcanym pierścieniem, więc zatrzymałem się, wkręciłem i pojechałem dalej;) |
PL | 11.09.2017 20:03 |
Skąd: Ząbki Od: 2012-03-29 Postów: 156 | Najlepiej zmienić ogon na taki jak skrzynia typ E. Jak typ 3 to można wkleić na jakiś loctait do gwintów. |
mlodyyoung | 11.09.2017 20:12 |
Skąd: Skierniewice Od: 2015-06-23 Postów: 200 | -w poprzedniej skrzyni rozsypał mi się całkiem,dojechałem jeszcze 100 km.z gołym drążkiem |
amator | 11.09.2017 20:28 |
Administrator
| Najśmieszniejsze, że już z fabryki wyjeżdżały Tauniaki z takimi gumami w kształcie 8-semki, które zabezpieczały lewarki przed wypadaniem ;) |
PL | 11.09.2017 20:33 |
Skąd: Ząbki Od: 2012-03-29 Postów: 156 | A ja się zastanawiałem po co te 8 z gumy są. |
BOBIK | 11.09.2017 21:13 |
Od: 2005-02-22 Postów: 162 | Tylko automat😁 |
amator | 11.09.2017 22:14 |
Administrator
| PL ..... myślenie typowo fordowe - nie zmieniasz wadliwie zaprojektowanego elementu, tylko znajdujesz najtańsze rozwiązanie dla problemu. |
szafa | 12.09.2017 08:06 |
Skąd: Andrychów/Pisarzowice Od: 2008-04-29 Postów: 886 | A z moich obserwacji to ta guma nie jest zeby nie wypadal. Jak ma wypas to wypadnie i tyle. Na moje kiepskie oko, ona tylko stabilizuje biegowciepywacz. Nadaje dekikatny opór przy mieszaniu i powoduje ze na luzie ladnie wraca do pozycji centralnej |
[odpowiedz] |
|