Galeria
Ford Taunus 2,0 V6 1981 rok
Samochód:Ford Taunus 2,0 V6 1981 rok
Właściciel:arrekk_k
Utworzona:2017-10-30 21:14
Aktualizacja:2017-12-31 18:31


Na dobry początek aby jakoś zacząć i się pochwalić...może ktoś go widział, może jeździł a może wie coś ciekawego o nim. Kupiony w Rewie, pochodzi z Golubia Dobrzynia a osiedlony w Parczewie :)



Zebrałem sie i dodałem kilka fotek z reanimacji. W końcu jeździ ale niestety dalej się grzeje trochę. Prawdopodobnie skończy sie wymianą chłodnicy...tylko że nowych takich chyba nie ma.
Komentarze użytkowników
:D
aj! ładny jest! kolorek mi się bardzo podoba!
Mishq  [2017-10-30 21:47]  
Re:
Na żywca wygląda znacznie lepiej....chociaż jest 4 miejsca w których przydałaby się interwencja balacharzolakiernika :)
arrekk_k  [2017-10-30 21:56]  
fajny
Wygląda świetnie. Choć oczywiście rocznika nie będziemy komentować ;) Pstryknij mu jakieś foty, to może się załapie na tegoroczny kalendarz. No i oczywiście tradycyjnie już zapraszam na wszelkie zloty i spotkania!
amator  [2017-10-31 08:11]  
:)
Oczywiście chciałem coś starszego...ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :) fotki dorzucę ale muszę najpierw doprowadzić go do stanu jeżdżącego co zajmuje trochę czasu.
arrekk_k  [2017-10-31 12:15]  
Amator, kolega pewnie jeszcze nie wie o co chodzi z tym rocznikiem. U mnie jest podobna sytuacja z tym że w drugą stronę. Ogółem niestety sporo starych Fordów tak ma że są pewne niezgodności. Osobiście znam kilka takich przypadków.
krikus  [2017-11-07 14:08]  
To zamiencie się:)
szafa  [2017-11-08 13:37]  
Czyli ze co z rocznikiem? Chce wiedzieć☺
arrekk_k  [2017-11-08 22:48]  
Znaczy ze masz przebite numery. Taunus z 81 wygląda odrobinę inaczej
szafa  [2017-11-09 08:30]  
niekoniecznie. Może mieć bajzel w papierach. Chodzi o to, że masz Taunusa TC II. I ten model był produkowany w latach 1976-79.
amator  [2017-11-09 09:12]  
wpisz numer nadwozia do dekodera i zobacz, co Ci wyjdzie: https://www.capri.pl/garage/vin-decoder
amator  [2017-11-09 09:15]  
Może być tylko bajzel... ale... tu jest polska:)
szafa  [2017-11-09 13:29]  
VIN
To już nie rozumiem. W dowodzie ktos wpisał 81, a wychodzi 80... kraj: Germany (Ford-Werke Aktiengesellschaft, D-5000 Koeln, Deutschland) fabryka: Genk model: Cortina / Taunus / Sierra / Mondeo / Cougar nadwozie: sedan/saloon 2d data produkcji: 10.1980 VIN: 476870
arrekk_k  [2017-11-09 17:41]  
No dobra, to już dalej nie wnikaj ;) Po 37 latach nikt Ci tego nie będzie sprawdzał.
amator  [2017-11-09 21:48]  
Co się uda to spróbuje wyprostować, w końcu 4 kolegów z pracy to diagnosci☺
arrekk_k  [2017-11-09 21:54]  
Szafa miał rację ... zamieńcie się z Krikusem na papiery.
amator  [2017-11-09 22:12]  
Te auta gniły na potęgę, pola numerowe też, potem nabijano co popadnie więc stąd rozbieżności. Wówczas starzy komuniści nie znali historii zmian i modyfikacji tych modeli bo skąd mieli znać jak była bieda i zaścianek. Tylko nieliczni mieli zachodnie auta jak Ford Taunus.
krikus  [2017-11-10 18:12]  
Przednia konfabulacja :)
gryziu  [2017-11-10 21:26]  
To akurat bzdura Krikus. Pola numerowe w TC II i TC III są w różnych miejscach, które akurat raczej nie gniją. Za komuny aut było o wiele mniej, dlatego zdecydowanie bardziej pilnowano wszelkich niezgodności. Do niedawna wpisywano nawet numery silnika do dowodu i wszystko musiało się zgadzać. Rutynowa kontrola drogowa Milicji bardzo często kończyła się sprawdzaniem numerów nadwozia i silnika. Na dodatek samochody te były wtedy nowe i importowane do nas, dostępne w Pewexach i wszyscy świetnie się orientowali w modelach. Dopiero teraz po 30-40 latach, kiedy mamy miliony aut do siebie podobnych samochody z tamtych lat zostały zapomniane. Nikt już też tak nie wnika w numery starych aut o nieokreślonej wartości ...
amator  [2017-11-10 21:39]  
Pikne teorie spiskowe polskiego zaścianka:) Amator ty sie nie znasz. FORD NIE GNIJE:)! On jest eko
szafa  [2017-11-11 10:04]  
Tak "Szafuś" Ford nie gnije tylko kwitnie.
krikus  [2017-11-11 18:38]  
Tak "Szafuś" Ford nie gnije tylko kwitnie.
krikus  [2017-11-11 18:39]  
Krikus... nie pamiętam co bym z toba flaszke zrobił i przeszedł na przyjecielskie zdrobnienia...
szafa  [2017-11-13 23:51]  
Remont silnika? A dlaczego deska rozebrana?
wojtas  [2017-12-31 19:23]  
Remont dlatego ze się grzał silnik. Decyzja była dobra bo kanały ukladu chlodzacego byly zatkane jakims "flukiem" bo wczesnieszy właściciel jeździł na zwyklej wodzie zamiast na plynie chlodzacym. Nie wiem czemu szkoda bylo mu wydac 50 zl na plyn?!?! A deska rozebrana bo przewody nie łączyły i świeciło się ładowanie.
arrekk_k  [2018-01-01 12:46]  

[Dodaj komentarz]