Galeria
Ford Taunus TC I Coupe 1975'
Samochód:Ford Taunus TC I Coupe 1975'
Właściciel:jacob81
Utworzona:2009-06-03 22:19
Aktualizacja:2018-04-05 23:32


Grunt to dobry plan:
Plan A - kupic TC I .............................................................. DONE
Plan B - zarejestrować na zabytka......................................... DONE
Plan C - doprowadzić do należytego stanu i tak trzymać ......... IN PROGRESS
Plan D - śmigać nim do emerytury albo i dłużej :)

Jakie to proste A,B,C,D hmm :)

No to może czas na mały UPDATE i kolejną wieczorną szklankę whiskey :P
Po ogarnięciu w 2011 roku starej tapicerki, zamontowaniu nowej, regeneracji alternatora, wymianie łożysk kół, progów wewnętrznych, zewnętrznych, uzupełnieniu ubytków w podłodze i zakonserwowaniu tego wszystkiego, poprawieniu wydechu od a do z, ble ble ble bla bla bla ... przyszedł w końcu czas na regeneracje tylnego mostu a dokładnie łożysk półosi, malowanie, montaż wiadomo itd. itp.

Było by pięknie gdyby to było wszystko ale niestety, nie tędy droga. Zaraz za zrealizowanymi zadaniami pojawiły się kolejne nowe wyzwania, więc trzeba gonić dalej króliczka bo o to w tym chodzi :D.

I tak na listę płac weszła już wymiana skrzyni, opon, konserwacja od wewnątrz podłogi, konserwacja drzwi, podłużnic i profili wszelakich zamkniętych oraz co mam nadzieje zdążę w tym roku - odmalowanie komory, silnika.

Mały update co udało się zdziałać od momentu jego zakupu:

- wymiana rozrządu, filtrów, olejów, regulacja zaworów;
- wymiana sworzni przód oraz drążków kierowniczych
- wymiana linki hamulca ręcznego, przetoczenie bębnów;
- montaż radia z epoki;
- wymiana pękniętego klosza kierunku przedniego;
- wymiana, konserwacja progów wewnętrznych, zewnętrznych + wstawki podłogi;
- wymiana akumulatora;
- regeneracja alternatora;
- konserwacja pasa przedniego oraz tylnego;
- konserwacja podłogi, nadkoli, błotników;
- wymiana łożysk kół tylnych;
- wymiana wycieraczek;
- wymiana łożysk mechanizmu mostu;
- zmiana felg na szersze, piaskowanie, lakierowanie;
- wymiana chłodnicy;
- odświeżenie przedniej atrapy, demontaż, polerowanie, montaż jej listew;
- wymiana uszczelek drzwi oraz szyb bocznych uchylnych;
- naprawa, konserwacja, lakierowanie fartuchów tylnego błotnika L + P;
- polerowanie nadwozia;
- wymiana zniszczonej doszczętnie tapicerki na skórzaną;
- wymiana przewodów układu chłodzenia;
- wymiana wykładziny podłogowej na czarną;
- wymiana pompy hamulcowej oraz przewodów hamulcowych;
- konserwacja, lakierowanie mostu napędowego + zbiornika paliwa;
- zakup zestawu reg. + czyszczenie, złożenie, regulacja gaźnika;
- wymiana opon;
- wymiana przewodów wysokiego napięcia;
- wymiana świec;
- halogeny;
- radio CB z epoki;
- odświeżenie komory silnika;
- nowy motor 2.0 OHC;
- nowe sprzęgło;
- skrzynia N9;
- wyważenie wału;
- Weber 32/36;
- wymiana maglownicy na nową;
- wymiana sprężyn przód na wyższe;
- nowe amortyzatory przód KYB;
- nowe amortyzatory tył KYB;
Komentarze użytkowników
Skąd Wy bierzecie takie coupety? .. jasny gwint .. gratuluje nabytku :)
Biger  [2009-06-03 22:52]  
Widzisz Bigger inni kupują a My remontujemy:P Dajemy życie umarłym:) I nie waż się Vinyla skrzywdzić!! Gratuluje Kupety:) troszku pracy i będzie Gites maszyna:)
szafa  [2009-06-03 23:19]  
piękne auto! Gratulacje i do zobaczenia na zlotach i spotkaniach!
amator  [2009-06-03 23:31]  
duzo kosztowal?
kermit  [2009-06-04 17:49]  
Przytachałem go na lawecie z Południowych Niemiec około 900km trasa mi wyszła w jedną stronę ale warto było :)
jacob81  [2009-06-05 19:48]  
Jacob jak tam idą prace? Coś się już dzieje?
nonka24  [2009-08-03 13:07]  
Dziś po ciężkich bojach w urzędach udało mi się wywalczyć żółte tablice :) nie było lekko ale w koncu są.
jacob81  [2009-08-24 22:03]  
gratulacje serdeczne :) to teraz koniecznie musisz do nas wpaść!
nonka24  [2009-08-25 13:35]  
namnożyło się ostatnio tych słonecznych blach, no i dobrze :) gratulacje
Kuki.vel.KrZaK  [2009-08-25 14:04]  
Stoi w tczewie? :> Czy gdzies w 3m mozna bylo by sie spotkac na piwo :D
Cinekas  [2009-08-29 19:20]  
jest niesamowity!
Heniu  [2011-09-14 23:39]  
thx :)
jacob81  [2011-09-23 15:20]  
mój ulubieniec z kalendarza na 2011 :)
Aga_Ka  [2012-01-02 13:07]  
A dzięki Aga, po farciło mi się w ubiegłym roku :) Od tamtego czasu trochę się zdążyło zmienić już w nim ale póki co plany są takie że końca jeszcze nie widać :)
jacob81  [2012-01-02 18:24]  
A co to sportowe sprężynki ??
Tive  [2012-01-02 19:29]  
też chciałabym realizować mojego fordzine... póki co czeka biedaczek...
Aga_Ka  [2012-01-02 20:05]  
Czy sportowe to akurat nie wiem, są poprostu czerwone i co najważniejsze całe nie pęknięte. Gorzej sprawa wygląda z amorkami, no chyba że ktoś lubi pływać po drodze to polecam ;)
jacob81  [2012-01-02 21:18]  
Jaco fura nieziemska ale widze rejestracje GTC czyż byś był z Tczewa czy w żółtych tablicach to co innego oznacza
Inferno  [2012-02-13 22:42]  
Oki zdjęci natle mostu wszystko mi mówi musimy sie spiknąć jakoś jak sie ociepli ja z Skarszew to am blisko z chęcia bym zerknął w realu na te piekne Coupe
Inferno  [2012-02-13 22:44]  
Jak najbardziej zapraszam, bedzie fajnie sie zgadac i pogadac o starych fordach. Z checia zobacze rowniez twoj egzemplarz bo kawal dobrej roboty zrobiles z tego co widze :)
jacob81  [2012-02-13 23:31]  
Ale on ładny!
radzieckii  [2012-02-14 19:57]  
Padłem! Fantazja! Pikniesz foty wnętrza? Co to za specjalista robił tapicerkę? Mam nadzieje na spotkanie naszych jasnoniebieskich na zlotach :)
Kalle  [2012-02-14 23:52]  
A dzieki. Postaram sie zalaczyc jeszcze dzis zdjecia srodka, jak bedziesz chcial namiar nie ma problemu moge wyslac ci na priva. Moja tapicerka odchodzi od oryginalu ale to dlatego ze zawsze chcialem miec auto z jasnymi skorami. Tobie polecam odbudowanie obecnej zwlaszcza jesli boczki drzwiowe masz ok. U mnie z tym byl duzy problem gdyz byly zniszczone zbyt mocno a oryginal -jasno bezowy skaj to nic innego jak wzory odciskane z formy na cieplo, nie bardzo mozliwe juz do odtworzenia.
jacob81  [2012-02-15 11:02]  
ale piękne wnętrze coś takiego chodzi mi po głowie w moim Taunusie mógłbym także dostać namiary na tego gościa co ci to robił i jeśli można cenę
Rafal  [2012-02-22 11:43]  
no wnętrze piękne, szkoda tylko, że nie oryginalne
Kuki.vel.KrZaK  [2012-02-22 13:53]  
wiem Kuki, szkoda też że to nie diesel i że nie w kombi. Ale mnie się podoba a w realu robi znacznie lepsze wrażenie i o to chodzi :)
jacob81  [2012-02-22 18:02]  
oryginały to powinny być w muzeum. każda ta fura tak dopracowana nawet odbiegająca od fabryki jest odbiciem starań właścicieli. Dla tego nigdy nie byłem maniakiem oryginałów.
Heniu  [2012-02-22 20:51]  
Każdy jak sam uważa. Mi osobiście bardzo się podoba QPta jacob81 która odbiega od oryginału ale też szaleje za swoją QPtą, która jest bliska fabryki. I dobrze że mamy takie i takie samochody...
Kalle  [2012-02-24 21:53]  
W końcu po wymianie łożysk tylnego napędu, wypiaskowaniu wcześniej zasmarkanych z zewnątrz elementów udało się to pomalować.
jacob81  [2012-04-28 15:47]  
Like it!;)
Kalle  [2012-04-29 00:09]  
niezłe to to...
Heniu  [2012-04-29 10:57]  
Do tego po złożeniu tych elementów dojdzie czarny drążek mostu bodajże reakcyjny, czarne pasy zapinające bak paliwa i śruby. Suma sumarum powinno wyjść wszystko neutralnie bez jakiejś tam przesady :). Ciekawe co powiedzą wszyscy w koło którzy się ostatni czasy dziwili po co ja to lakieruje :P. Bądź co bądź widać te wszystkie elementy jak się za dziobem jedzie innym autem :D
jacob81  [2012-04-29 11:35]  
Yeah w koncu przyszla zapasowa chlodnica i tu podziekowania dla kolegi Trefla, udalo sie tez w koncu skompletowac lusterka w chromie na obie strony. Dzis kolejny dzien spawania nadkoli, na szczescie juz tylko formalnosc bo montaz po wczorajszym wyrabianiu calego elementu.
jacob81  [2012-05-08 12:50]  
Gdzie wydębiłeś lusterka? Jest tam więcej - wiesz czego potrzebuje;)
Kalle  [2012-05-09 00:17]  
Z ebay-a, chyba nawet ty Kalle dales linka do nich albo do szkiel z oprawka teraz nie pamietam. Te moje jednak to nie ten typ co ty szukales. Tam byly jakies modele 32, 33 ty chyba szukales 33 o ile pamietam a ja mam te drugie albo odwrotnie.
jacob81  [2012-05-09 08:54]  
33 dla mnie;) Ta liczba mnie wykończy:)
Kalle  [2012-05-09 21:28]  
Witam. Auto jest zaje..... mógł byś mi przekazać info o tym gdzie dostałeś nową kanapę i nowe siedzenia
taunusik289  [2012-06-15 22:53]  
Dzięki, fajnie wiedzieć że cieszy oko jednym się podoba innym nie :). Wszystko było robione na zamówienie u tapicera, ogólnie takich niestety nie dostaniesz w oryginale. Wszystko jest w skórze a fabrycznie wychodziło w materiale czarnym, brązowym i pewnie jeszcze innych kolorach.
jacob81  [2012-06-16 18:23]  
A powiedz mi, tak z ciekawości, jest Ci wygodniej na skórze niż na tapicerce tekstylnej? Szczególnie w upalne dni jestem ciekaw jak to się sprawdza. Bo z moich (nielicznych) kontaktów ze skórzaną tapicerką wynika, że wolę welur ;)
Mikey  [2012-06-18 19:17]  
Szczerze to wiadomo jak to skóra, grzeje niemiłosiernie no i w moim przypadku ma tendencje do szybkiego brudzenia się, zwłaszcza fotel kierowcy. Jednak zdecydowałem się na to na co się zdecydowałem bo auto nie użytkuje na co dzień a jedynie od święta, wiadomo zloty i jakieś tam przejażdżki jak ruch jest mniejszy. Zawsze chciałem mieć dziobaka i zawsze chciałem mieć auto z jasną tapicerką a mając do wyboru skórę vs szmaciaki w podobnej cenie zdecydowałem się na to co lepiej się prezentuje jakościowo i jest żywotniejsze.
jacob81  [2012-06-18 21:09]  
Sticker made by Skun3M, projected by me :D Wiedzialem ze czegos mi brakowalo do tego jasnego dachu...
jacob81  [2012-08-17 16:16]  
teraz elegancko z tą naklejką, świetny pomysł
Pietia  [2012-08-17 22:44]  
że też się to truchło nie rozpadło na tym podnośniku ;);) gratuluję i pozdrawiam
hektar  [2012-08-18 10:28]  
Nie ma prawa, to truchlo ma wstawione od dwoch lat nowe progi wew. i zew. zdrowiutkie jak dzwon :).
jacob81  [2012-08-18 12:33]  
<3
Aga_Ka  [2012-10-28 17:56]  
Śliczny Taunusik, też szukałem TCI ale nie było nic w kombi... oby służył jak najdłużej ! Pozdrawiam
orionax  [2013-06-26 21:08]  
zdjęcia, zdjęciami ... ale na żywo jest naprawdę rewelacyjny :)
amator  [2013-06-26 22:12]  
Dzieki panowie. Staram sie, pakując w niego kazdą cieżko odłożoną złotówkę :)
jacob81  [2013-06-26 22:39]  
Fordy są najlepsze :) choć ja w swojego też muszę sporo włożyć ale projekt już jest i blacharka już też w trakcie no i nie przeraża mnie ilość prac które mnie czekają wręcz przeciwnie :P
orionax  [2013-06-26 22:51]  
No i mamy halogeny! Super wygladaja!
Kalle  [2013-09-05 12:20]  
To taka inspiracja ze Zdworza :), czegoś mi brakowało na przedzie więc po oględzinach dziobaka Amatora stwierdziłem że to będzie to :).
jacob81  [2013-09-05 20:42]  
Co z tym silnikiem kombinujesz? Pozazdrościłeś;)
Kalle  [2013-12-21 20:49]  
Cierpliwość, zabrakło mi... cierpliwości. Zmęczyło mnie to 1.6 Dziś umyłem, wyszczotkowałem do podmalowania wczesniej zakupione niby po niedawnym remoncie 2.0ohc. Co będzie warte się okaże po wrzuceniu do auta. 1.6 zatrzymuje bo to oryginał, w planach będzie remont ale docelowo już na głowicy 1.6GT i być może weberze. Ponoć zdrowe 1.6 potrafi być lepsze jak przeciętne 2.0 :)
jacob81  [2013-12-21 22:24]  
jacob ,mamy identyczne plany co do silników :) ja swoje oryginalne 1.6 LC zamieniłem na 2.0 na weberze, głowica była dłubana i planowana i nie powiem ,śmiga niesamowicie w porównaniu do 1.6. Ale docelowo będę chciał zrobić generalkę 1.6 i obrobić głowicę, doprężyć i może zmienić wałek rozrządu i oczywiście weber. Powinno to trochę pomóc w odzyskaniu mocy :) bo 68 koników to trochę mało na Taunusa.
pitcarn  [2013-12-22 09:25]  
No pieknie taki upgrade! To kiedy odpalasz?
Kalle  [2013-12-22 09:40]  
Dokładnie Pitcarn :). Co do czasu hmm, no coz ciezko powiedzieć. Poki co brak $ bo straciłem i szukam pracy. Obecnie robie to co nie wymaga duzych nakladow, czyli czyszcze i maluje elementy typu blok, skrzynia itd. W planach mam zakup webera ale musze wybadac jaki z jakim typem ssania itp. Jak stane finansowo to bede przekladal bo przy tego typu zmianach moze sie okazac ze cos bede musial dokupic typu łozysko oporowe, inne linki sprzegła, rozrzad, filtry, oleje sami wiecie niby nic ale jak sie zsumuje to suma urosnie.
jacob81  [2013-12-22 10:17]  
jeśli weber to tylko dgav czyli z ssaniem wodnym, jak dobrze ustawisz ssanie to możesz zapomnieć o regulacjach ,po prostu działa :) ,weź pod uwage ,że weber z silnikiem 1.6 potrzebuje inne dysze paliwa (mniejsze) niż 2.0.sam gaźnik jest całkiem spoko po za jedną membraną "zaworem mocy" -power valve, jest trudno dostępna i jeśli już się znajdzie nową to jest droga. Jeszcze co do ssania wodnego ,to sama konstrukcja wg mnie jest przekombinowana, u mnie np. ostatnio strzeliła sprężynka na tarczy schodkowej i straciłem wolne obroty ,tzn. wolne były na poziomie 2-3tys/obr :) samą sprężynkę ciężko będzie dorobić ze względu na "wygibaśny" kształt. Ale kierunek zmian wg mnie słuszny ;D
pitcarn  [2013-12-22 19:05]  
sorry że tak wpis pod wpisem ,ale sobie jeszcze przypomniałem. Jak będziesz zmieniał gaźnik z motorcrafta 1v ,to linka gazu pasuje bez problemu ,jedynie w tej blaszce do której mocowane jest cięgło (ten pręcik idący bezpośrednio do gaźnika, zakończony kulką do podłączenia linki pedału gazu) musiałem trochę przesunąć na otworach ,aby cięgło do webera szło pod kontem prostym. Piszesz coś o zmianie linki sprzęgła itp. Jeżeli zmieniasz silnik z 1.6 na 2.0 to przełóż cały osprzęt łącznie z kołem zamachowym, wówczas nie będzie potrzeby zmieniać tarczy sprzęgła :) To samo przy zmianie skrzyni na 5biegów, ja kupiłem skrzynię, przejrzałem dokładnie, zalałem świeżym olejem, chciałem założyć na auto i ... okazało się że tarcza sprzęgła nie pasuje bo moja stara skrzynka 4b ma 19 zębów na wieloklinie a nowa 5b ma ich 23, ale przez pomyłkę kupiłem kiedyś komplet sprzęgła z taką właśnie tarczą i pasowała idealnie :) ,sprzęgło się nie ślizga ,nie ma z nim problemów ,pomimo że teoretycznie silnik 2.0 wymaga tarczy 215mm a ja mam 190mm :D. Co do kupna weberka to zwróć się do AndrzejaKudowa z capri.pl , sam od niego kupowałem komplet z kolektorem, puchą filtra, plenum pod filtr stożkowy i wszystkimi przewodami. cena jak pamiętam nie była jakoś specjalnie wygórowana :D . Andrzej obecnie nie ma klasyka ,ale kiedyś miał Granadę i jakiś sentyment do Webera 32/36 mu pozostał i pomimo braku odpowiedniego auta bardzo chętnie kupuje gaźniki :) to pewnie coś tam znajdzie .
pitcarn  [2013-12-22 19:19]  
Dzieki pitcarn o taką odpowiedz mi chodziło, konkretnie co i jak. Skontaktuje sie z Andrzejem i zapytam czy bedzie miał jakiegos dobrego kompletnego weberka 32/36 DGAV. Co do skrzyni bede wrzucał póki co 4b bo mam taka przyzwoitą juz wymieniłem w niej uszczelniacze bo jezeli chodzi o dobrą N9 to nie jest łatwo teraz w przyzwoitej cenie wyrwać. Inna kwestia to sie okaze co jest warta ta 2litrowka. Jaką ma kompresje itd po odpaleniu w aucie bo jak wiadomo uzywane silniki to loteria. Póki co wielkie dzięki jeszcze raz.
jacob81  [2013-12-22 23:19]  
z N9 to jest faktycznie różnie, ja swoją wyczaiłem na tablicy.pl za 75zł ,dopłaciłem gościowi parę złoty i dostałem kompletny wał z gumowym łącznikiem i wieloklinem i zegary z pseudo drewnianą deską rozdzielczą :) Skrzynia była wielką niewiadomą ,ale okazała się być w świetnym stanie, zdecydowanie warto było ;)
pitcarn  [2013-12-23 08:35]  
idąc za radami z ostatniego rajdu w koncu zakupiłem do mocniejszej rzedówki webera 32/36DGAV, skrzynie N9 i zrzuciłem głowice w celu obadania silnika oraz dłubniecia głowicy :) Czy ktos moze jeszcze przechodził z 4biegówki na N9? Trzeba coś robić z wałem? Nie bedzie stary stukał, pukał z uwagi na dłuższą trochę skrzynie?
jacob81  [2014-01-09 12:18]  
teoretycznie wał powinien być krótszy niż w 4b, przynajmniej ja taki mamy, ale z tego co pamiętam można też zmienić łape od skrzyni z automatu i powinno pasować?
Kuki.vel.KrZaK  [2014-01-09 13:07]  
u mnie stary wał na długość był idealny ale miał inny rozstaw otworów pod elastyczny łącznik. spowodowane to było innym wieloklinem (więcej zębów) wchodzącym w "dupke" skrzyni. Poradziłem sobie ściskając elastyczny łącznik w imadle i wówczas skręciłem śrubami wieloklin, łącznik i wał. Na razie działa całkiem dobrze. Aha, wał do skrzyni 4b mam 2-częściowy z łącznikiem elastycznym.
pitcarn  [2014-01-10 12:55]  
wał mam również 2 częściowy oryginalnie, co do łącznika gumowego się okaże mam póki co ze dwa od 4b. Jeżeli N9 ma na wyjsciu z tyłu taki sam wieloklin jak 4b to nie powinno być problemów. Bardziej się obawiam teraz linki od prędkościomierza . Łape może będę miał org. od N9.
jacob81  [2014-01-10 14:01]  
a co jest nie tak z linką prędkościomierza? ja nic nie robiłem ,po prostu podłączyłem i działa :) łapę faktycznie mam inną -taką prostokątną. chyba ze sierry. Wieloklin z 4b nie pasował do 5b dlatego musiałem zrobić wyżej opisany myk z łącznikiem elastycznym wału. poza tym plug & play.
pitcarn  [2014-01-10 19:05]  
.
z tego co się zorientowałem mocowanie linki jest 25cm dalej w stronę wału a to znaczy że linka może być za krótka i tunel się zwęża.
jacob81  [2014-01-10 22:05]  
25 CM ? przecież skrzynia N9 jest tylko o 2-3 centymetry dłuższa od skrzyni 4biegowej, różnią się tylko dołożonym trybem piątego biegu
pitcarn  [2014-01-10 22:23]  
Ok, dzięki. Co do skrzyni i całego asortymentu wszystko już jest na miejscu i wygląda na to że faktycznie będzie to tylko formalność. Na szczęście wielokliny N9 pasują zarówno jedna jak i druga strona skrzyni. Kolejny przykład to to, że warto brać auta mimo wszystko z niemiec. Po spustoszeniu w komorze silnika trafiłem na dwie dziurki na wylot od korozji + dwa miejsca gdzie rudy zaczyna rozkładać leżaki. Teraz póki mróz na zewnątrz malowanie nie wchodzi niestety w grę. Pozostaje jedynie papier ścierny, coś do odtłuszczania powierzchni i dużo cierpliwości.
jacob81  [2014-02-05 22:35]  
ten ford chyba niema nic do zrobienia.. :D
woncky1  [2014-07-19 10:54]  
Oj ma ma, zawsze się coś znajdzie a jak nie to coś wymyśle :D
jacob81  [2014-07-19 17:33]  
Świetny świetny świetny!! chciałbym go zobaczyć na żywo :)
92marcin  [2014-08-28 18:43]  
Hmm to szykuj swoją maszynę i wpadaj na coroczny rajd forda do Zdworza (wydarzenia na stałe jak dla mnie wpisanego w kalendarz) !!! :D https://www.youtube.com/watch?v=IkZw1nwOi0E
jacob81  [2014-08-29 23:03]  
Ale kot Twój Ford, piękny temat ;)
Taunus2.8V6  [2016-01-11 22:08]  
A dzieki :). Troche jednak setup przedniego zawieszenia musze zmienić. Wrócić do niższych, miększych sprężyn bo te obecnie wstawione są za sztywne i wysokie. Co prawda nie haczy belką poprzeczną ale to nie jest ten komfort już. Najprawdobodobniej wstawic gumy miedzy zwoje poprzednich sprężyn żeby nie siadały za bardzo.
jacob81  [2016-01-12 08:55]  
nie ma jak zawias z golfa 3 :)
najdos  [2016-01-12 14:12]  
Wczoraj udało się skręcić kilka scen do nowego video klipu :) ... wkrótce więcej. Ford jak zawsze dobrze zaprezentował się w obiektywie.
jacob81  [2016-05-02 13:01]  
Widziałem w Zdworzu. Piękne masz to auto... :)
Kżyho  [2016-06-13 17:45]  
A dzięki, dzięki ;) Pozdrawiam i mam nadzieje ze za rok swoją maszyną się pokażesz :)
jacob81  [2016-06-13 20:57]  
No i dziobak w końcu dorobił się długo oczekiwanego video klipu ;) https://youtu.be/3UOVYFZCAgI
jacob81  [2016-06-18 14:19]  
Kolejne pare foto, tym razem z rewelacyjnych do przemierzania okolic jakim są Bory Tucholskie !!! ... Tak zdecydowanie tak ;)
jacob81  [2016-07-11 23:08]  
piękny ten Twój Taunus ... a każda kolejna fota kalendarzowa :) Nic więcej do dodania ...
amator  [2016-07-12 13:50]  
Dzięki :) choć nie ukrywam ze konczą mi się już pomysły co by jeszcze zrobić ale jednocześnie nie przekombinować na siłe. Chyba już pora na kolejny egzemplarz z palety starego forda ... do robienia ale tym razem bardziej na jakąś rajdóweczke. Jakis czas chodzi mi po głowie jakas podupadła granada MK I sedan 2d ale tego nie ma za bardzo juz ....
jacob81  [2016-07-12 14:35]  
lipiec 2018r zdecydowanie ładniejszy :)
najdos  [2018-04-06 01:01]  

[Dodaj komentarz]