Galeria
taunus 1982 1.3 2d
Samochód:taunus 1982 1.3 2d
Właściciel:kamiloss82
Utworzona:2012-03-29 22:41
Aktualizacja:2016-11-26 22:08


witam,to mój trzeci taunus,nareszcie 2 drzwiowy,aktualnie remontowany.
Komentarze użytkowników
Jak wygląda gleba w nim? Faktycznie podłoga, podłużnice, progi okey?
jacob81  [2012-03-30 18:45]  
podłoga ok,podłuznice tez w mire,progi widac ze łatane,jeden o.k w drugim dziura ze reka wejdzie,ale do zrobienia.
kamiloss82  [2012-03-30 22:25]  
widzę że silnior ci wypadł, czyżby szykowało się coś mocniejszego :)
jacob81  [2012-04-02 18:58]  
Na razie to tak trudno trochę ocenić. W każdym razie fajnie że 2-drzwiówka i powodzenia w remoncie! A jak już skończysz, to jak zwykle zapraszam na wszelkie zloty i spotkania ;)
amator  [2012-04-03 05:01]  
silnik narazie zostaje taki jak jest,cos mam na oku,ale to w przyszłosci,jesli chodzi o zloty to z miła checia przyjade,narazie kazda wolna chwile poswiecam na remont.Zapraszam ludzi z okolic puław i nie tylko na na pogawedke o taunusach,moze ktos cos ciekawego doradzi,
kamiloss82  [2012-04-03 22:44]  
I jak tam? Jak postęp prac, jakaś foto relacja :) będzie to latać w tym sezonie?
jacob81  [2012-04-24 08:39]  
prace trwaja,ciagle mało czasu,ale na zlot mam zamiar przyjechac,takze do roboty.pozdrawiam
kamiloss82  [2012-04-27 22:16]  
dodaje fotki,jakos tam to wyszlo...
kamiloss82  [2012-06-01 13:36]  
swietnie
swietne posuniecia ,super gartuluje!!! najlepszosci i bezawaryjnosci...pozdrawiam michal g-dz
michas  [2012-06-01 19:56]  

[Dodaj komentarz]