Klubowe |
Index >> Ogólne >> przeróbka gaźnika na monowtrysk |
[odpowiedz] |
|
przeróbka gaźnika na monowtrysk |
Autor | Wiadomość |
Larry | 01.01.2016 15:24 |
| W związku z okresem świątecznym, mam dużo wolnego czasu na rozmyślania. I tak zastanawiam się, może ktoś już przerabiał ten temat. Co myślicie o przeróbce gaźnika na monowtrysk? |
jacob81 | 01.01.2016 16:16 |
| Z tego co kiedyś słyszałem bo też nad tym się zastanawiałem to nie warto. Więcej roboty niż pożytku póżniej po takiej operacji. |
Amator | 01.01.2016 18:06 |
Administrator
| no właśnie ... warto by się zastanowić, jaki to by miało mieć sens. |
Larry | 02.01.2016 20:32 |
| Też myślę nad sensem. Głównie chodzi o to, że prawdopodobnie forda nie będę traktował jak klasyka, a raczej jak auto na długie wyprawy. Zobaczymy jaj będzie się spisywał gaźnik. W końcu kiedyś tylko tak było i auta jeździły... Wtrysk jest jednak mniej problemowy. |
jacob81 | 02.01.2016 23:37 |
| Kup auto z mechanicznym wtryskiem :) to zobaczysz jak ciężko znaleźć cudotwórce który ci to ogarnie :) |
Amator | 03.01.2016 01:22 |
Administrator
| jak zrobisz dobrze gaźnik to zapomnisz, że go masz. Natomiast na pewno nie zapomnisz o zapłonie. I ten ewentualnie warto wymienić na elektroniczny. |
jacob81 | 03.01.2016 13:10 |
| Dokładnie ;) lepiej zapłon zmodyfikuj. |
Larry | 03.01.2016 14:11 |
| Temat gaźników jest mi znany. Ostatni chociażby z garbusa 64r. Mono wtrysk też mam w jednym aucie. K-Jet też nie jest mi obcy. Skoro mówicie że fordowskie gaźniki są ok, to dam mu szanse. A doradźcie mi z tym zapłonem. Trzeba zmienić cały aparat czy zmodyfikować obecny? |
jacob81 | 03.01.2016 14:40 |
| Aparat+moduł musi byc dedyk od elektronika. Potem tniesz wtyczki dajesz złącza konektorowe nowe i rozszywrowujesz co gdzie podłączyć. U mnie mniej wiecej po obczyszczeniu i odswiezeniu tak wyglada. Ale moduly sa rozne mi akurat jakas kobyła duza sie trafiła. |
jacob81 | 03.01.2016 14:42 |
| a i cewka tez dedykowana |
[odpowiedz] |
|