Forum

[Szukaj na forum]

Klubowe
Index >> Ogólne >> silnik
[odpowiedz]
[1]
silnik
AutorWiadomość
jackson26.06.2011 15:32

Skąd: Siemianowice Śląskie
Od: 2010-04-25
Postów: 69
mam pare pytan - poczym poznac jaki to typ silnika , gdzie ma byc podlaczony wezuk odpowieczenia bloku ktory jest pod kolektorem ssacym , do czego jest przycisk pomaranczowy w dole deski po prawej stronie kierownicy , co to za pokretlo w desce przy lewym wylocie powietrza , gdzie jest czy powinien byc wlacznik wentylatora i jaki jest schemat bezpicznikow , dzieki za odpowiedzi
lukruś26.06.2011 16:03

Skąd: warszawka- wawer
Od: 2004-05-08
WWW
Postów: 292
najprawdopodobniej masz taki silnik

http://www.capri.pl/garage/engine-2000-r4

i na 90% 1,6 ew 1,3 lub 2,0 pojemności

ew jeżeli to V6 to pewnie będzie tam 2,0

takie http://www.capri.pl/garage/engine-2000-v6 i to na tyle co było w taunusach

ew ktoś mógł włożyć praktycznie bezstresowo coś innego jak 2,3 - 2,8 z capri/granady/ścierwa/scorpio

bądź pokombinować coś grubo z nowszych silników jakieś dohc, cosworthy, nissany itp. ale to mało prawdopodobne .

co do wężyka hm a w jakim silniku ?? pewnie to wąż do filtra powietrza wyrównujący ciśń i zbierający opary

co do pozostałych pytań to najprawdopodobniej to pokrętło to reg. podswietlenia zegarów a przycisk to nie wiem moze awaryjne jak pomarańczowy


żeby rozwiać wątpliwości najlepiej załóż stronę ze zdjeciami tego autka tu i pod zdjeciami zapytaj o co dokładnie Ci chodzi.

ew w folderach czy na zdjeciach innych użytkowników określ o co chodzi

albo doprecyzuj pytania i podaj chociaż typ i rocznik taunusa ( rocznik może być mylący)

ew poszukaj na forum
PiotrekG26.06.2011 17:16

Skąd: Jastrzębia(pow.Tarnowski-gmin.Ciężkowice)
Od: 2009-11-09
Postów: 83
heh ten przycisk pomarańczowy to lampka zeby do stacyjki trafic :D
photographux26.06.2011 19:53

Skąd: k Warszawy
Od: 2009-08-13
Postów: 48
W dole, niemal pod spodem, po prawej od kierownicy to jest włącznik świateł przeciwmgłowych tylnych, przynajmniej u mnie ;)
amator27.06.2011 08:31
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3554
część odopiwedzi już masz, ale może po kolei ...

1. z boku pod świecami na silniku masz oznaczenie pojemności i kod silnika i nabite jego numery. Jak rozszyfrować kod to nie wiem. Ale sądząc po gaźniku to zwykłe 1,3-1,6 LC (low comresion)

2. wężyk odpowietrzania wału korbowego (odma) powinien być podłączony drugim końcem do kolektora ssącego

3. pomarańczowy przyciska pod deską jeśli jest oryginalny, to powinien włączać światła przeciwmgielne

4. pokrętło z lewej strony kierownicy na desca to regulacja podświetlania zegarów - jaśniej/ciemniej

5. wentylator (nawiew) włączasz suwakiem nawiewów na środku deski. Przesuwasz go w prawą lub ciągniesz do siebie.

6. elektryka - kilka stron schematów z Haynesa wysłałem ci mailem
jackson27.06.2011 22:20

Skąd: Siemianowice Śląskie
Od: 2010-04-25
Postów: 69
dziekuje bardzo , jest jakies wejscie pod kolektorem a co z nadmiarem paliwa
Pająk27.06.2011 23:07

Skąd: Warszawa
Od: 2003-10-30
WWW
Postów: 900
z paliwem różnie robili, czasami był powrót do zbiornika czasami nie.
króciec do odmy powinien być z boku kolektora
jackson28.06.2011 23:01

Skąd: Siemianowice Śląskie
Od: 2010-04-25
Postów: 69
na odme ma byc wejscie do kolektora , tam niyma wejscia
jackson28.06.2011 23:07

Skąd: Siemianowice Śląskie
Od: 2010-04-25
Postów: 69
w dowodzie jest 1600 to mysle ze to niy jest1300 , a 1600 jest pare , musze to ocenic a nr . silnika raczej przebity chyba ze tak yto ma byc
Heniu29.06.2011 22:05

Skąd: Kraków
Od: 2008-03-19
Postów: 531
szczerze wątpie żeby ktoś zmieniał silnik na mniejszy, mając w dowodzie większy. a tak btw... poprzedni post sie kupy nie trzyma
amator29.06.2011 22:29
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3554
właśnie Jackson ... jakbyś mógł pisać pełnymi zdaniami, to bylibyśmy wdzięczni ;)
jackson29.06.2011 23:02

Skąd: Siemianowice Śląskie
Od: 2010-04-25
Postów: 69
ok poprawie sie koledzy
jackson09.07.2011 07:38

Skąd: Siemianowice Śląskie
Od: 2010-04-25
Postów: 69
panowie chodzilo mi ze silnikow 1,6 jest pare o roznej mocy , i niewiem ktory jest u mnie . A ta odma to raczej powinna byc przykrecona do jakiegos krocca , ktorego u mnie nie widze . Wentylator dziala , tak jak pisaliscie .Jeszcze pisalem ze niewiem ktory bezpiecznik od czego jest , a skrzynka jest orginalna , dzieki za odpowiedzi

[odpowiedz]
[1]