Autor | Wiadomość |
Gość | Witam.Mam pytanie zwiazane z przerobka taunusa chcialbym sie dowiedziec czy istnieje mozliwosc wywalenia automatu i wlozenie manualnej skrzyni biegow ile jest z tym roboty czy trzeba przerabiac tunel i czy pedalka pasuja od zwyklego w automacie jest duzo przewodow i niewiem jak to podlaczyc kupilem go bez silnika i dlatego jest taki balagan dzieki za podpowiedzi
|
|
dyra | 03.01.2006 21:42 |
Skąd: Milanówek Od: 2003-10-30 WWW Postów: 29 | robota jest prosta, poza skrzynia potrzebujesz:
kolo zamachowe, docisk i sprzeglo, lozysko i lape sprzegla, podpore skrzyni bo jest inna niz w automacie, pedaly od manuala, linke sprzegla, tunel moze zostac bez przerobek ( nie bedziesz mogl zalozyc oryginalnego mieszka), mocowanie linki gazu zostaje, zdejmujesz tylko linke od kick-down'a, i zaslepiasz podcisnienie w kolektorze ssacym idace do skrzyni
to chyba wszystko, jesli o czyms zapomnialem to niech ktos dorzuci
pozdro
|
|
dyra | 03.01.2006 21:44 |
Skąd: Milanówek Od: 2003-10-30 WWW Postów: 29 | aaa no i oczywiscie zapomnialem ;), potrzebne jeszcze jest lozysko pilotujace na koniec walu korbowego, koszt oryginalnego w granicach 50 zl
|
|
Gość | wielkie dzieki aa to znaczy ze wywalam pedaly i wkladam drugie i niema zadnych kombinacji a gdybyn chcial zostawic ten automat to moze masz jakis schemat jak to podlaczyc te wszystkie podcisnienia wlasciciel mowil ze skrzynia cytuje "troche kopci" i dlatego odlaczyli co znaczy ze automat kopci ???
|
|
dyra | 03.01.2006 23:44 |
Skąd: Milanówek Od: 2003-10-30 WWW Postów: 29 | no pedaly odkrecasz i w ich miejsce przykrecasz od manuala, one sa jedna caloscia, a co do kopcenia automatu to hmmm....moj nie kopcil ;) wiec nie wiem, moze zle chlodzenie bylo?? nie mam pojecia, a co do podlaczenia to tam idzie tylko podcisnienie z kolektora ssacego, i wtyczna do podlaczenia swiatel cofania i chyba blokada zeby nie mozna bylo odpalic na pozycji Drive, ale ja bez tego tez jezdzilem normalnie...
|
|