Forum

[Szukaj na forum]

Klubowe
Index >> Ogólne >> dziobak 5,0l????????????
[odpowiedz]
[1] 2 > >>
dziobak 5,0l????????????
AutorWiadomość
mlesiakowski29.01.2006 22:08

Skąd: Częstochowa
Od: 2005-11-29
Postów: 4
panowie poszukuje adresu strony na ktorej umieszczony jest zółty dziobak z silnikiem 5l od forda ??? jest tostrona zagraniczna moze ktos ma w ulubionych ????wziolemja z jakiegos forum ale gdziesmi umkneła:<
Gośćteż chetnie bym ją zobaczył to poszukajcie grzecznie może macie gdzieś


pozdr...
domin
Gośćjuz znalazlem :>http://www.netikka.net/lindberg/carpics.php
własnie taki swap zastosuje w moim dziobaczku
pozdro!!!!!
świrus31.01.2006 19:38

Skąd: Żelechów, Tullamore
Od: 2005-04-22
Postów: 340
o mamo, ale chodzi!!! :shock: widziałem filmiki!!! :twisted:
Ziela01.02.2006 09:56

Skąd: Zielona Góra
Od: 2004-06-11
WWW
Postów: 231
Tylko jak juz wrzucisz mu takie serduszko, to zmien tez mu hamulce.
Przeraza mnie gdy widze swapy z 1.6 -> V8 i orginalne hantle.
ozzy09.02.2006 17:00

Skąd: Lublin
Od: 2005-12-17
Postów: 267
moim zdaniem trzeba by bylo wzmocnic wszystko jak najbardziej abys przy szybszym starcie lub szybciej jezdzie moglbys odleciec .... ale to moze troche kosztowac ale napewno mniej niz rozwalenie calego zawieszenia :D:D
rogal09.02.2006 21:30

Skąd: Bydgoszcz-złotniki
Od: 2006-02-04
Postów: 768
z tego co mi wiadomo cortina w stanach wychodzila V8 5.0 normalnie
jak chcesz zrobic takie cos z taunusa to lepiej kup cos seryjnego bo koszty cie zezrą i nigdy nie masz pewnosci czy wszystko jest ok. nie bez powodu producent podaje wszystkie parametry.znalem gościa co takie przerobki robil ,pamietam ze chyba jako jedyny mial malucha o pojemnosci 1500.
Jeti09.02.2006 22:22

Skąd: Kraków
Od: 2004-09-27
Postów: 187
Rogal-Nova, obawiam się, że ktoś wprowadził Cię w błąd. Taunusy/Cortiny raczej nigdy nie były produkowane/eksportowane do USA. Były to czysto europejskie wynalazki.

Nie liczę Tureckiego Otosana i Argentyńskich wydumek ale one też nie miały V8 pod maską.
rogal09.02.2006 22:58

Skąd: Bydgoszcz-złotniki
Od: 2006-02-04
Postów: 768
poszukam jaki to nr summit i ci podam moze jeszcze cos przeczytasz czesci sa u nich ciągle dostepne.
rogal09.02.2006 23:01

Skąd: Bydgoszcz-złotniki
Od: 2006-02-04
Postów: 768
jak znajde to ci podam z jaką datą to wyszlo ale chyba masz rcje ten gość wsadzil cortine na płyte pinto.poszukam i zobaczysz dokladnie.
dyra10.02.2006 20:55

Skąd: Milanówek
Od: 2003-10-30
WWW
Postów: 29
w australii cortinki lataly z V8 chyba, bo z R6 napewno
Ramboost10.02.2006 23:31

Skąd: Scunthorpe
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 768
To nie był Holden?... Coś gdzies obiło mi się o oczy... Kurde, przydałby się krk4M... Wyślę mu linka :)
Ramboost11.02.2006 04:16

Skąd: Scunthorpe
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 768
No i dostałem odpowiedź.

Oto cytat:
"[...]w przedmiotowej kwestii z linka to Jeti zdał egzamin, a Rogalowi się
zdawało. Cortina nigdy nie była produkowana w Ameryce - najpewniej myślał o Granadzie V8 [ogromnej krypie, zupełnie innej od europejskiej]. Cortiny na rynku USA i Kanady istniały tylko te najmniejsze - MkI i MkII, wycofane w 1969 r., kiedy to pojawiła się MkIII, zblizona do dziobaka. Poza tym nigdzie na świecie nie produkowano Cortiny V8 - oprócz popularnych R4 istniały tylko brytyjskie V6 [MkII 3.0, MkIII 3.0 i MkIV 2.3], podobne MkIII 3.0 V6 z RPA oraz australijskie R6 3.3 i 4.1 w budzie MkIII i MkIV. Kangury pakowały V8 do wielu aut, ale wśród Fordów najmniejszym z takim piecem był Falcon. Tylko GM Australia zapakował small-blocka V8 5.0 do ichniej Ascony A, zwanej tam Holden Torana LH [a wcześniej R6 2.9 do Torany LC, której europejskimi odpowiednikami były Kadett B i Vauxhall Viva HB].
Pozdreaux.
Michał"

Koniec cytatu.

Czyli z tym Holdenem miałem trochę racji, ale tylko trochę :)

Jeszcze jakieś pytania? :lol:

Pozdrowienia dla krk4m :wink:

Ps. Jakby ktoś chciał polemizować z przedmówcą, to odradzam....
granadziarz11.02.2006 12:31

Skąd: Pruszcz Gdański
Od: 2004-02-24
Postów: 441
RAcja, po Krk4m nie za bardzo jest co dopowiadać....
maroo11.02.2006 22:32

Skąd: Kraków
Od: 2005-01-17
Postów: 110
Odnośnie wsadzania 5.0 v8 do tauniaka to pomysł jest średni.Choćby to że taka v-ka jest cholernie ciężka i autko z takim silnikiem ciężko by się prowadziło(duża podsterowność).Co innego jesli to ma służyć tylko do jazdy na wprost (na 400m).Ja osobiście oponuję za silnikiem v8 ale aluminiowym z Range'a.Jest lżejszy od v6-tki Fordowskiej no i jest v8 którym można normalnie jezdzić :)
Pozdro.
Ramboost12.02.2006 00:11

Skąd: Scunthorpe
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 768
A nie wystarczy 2,8? Jest kilka takich przeróbek zakończonych powodzeniem, np. Robertas na capri.pl? Osiągi są całkowicie satysfakcjonujące.
Ziela12.02.2006 13:46

Skąd: Zielona Góra
Od: 2004-06-11
WWW
Postów: 231
Mam podobne zdanie, i osobiscie tez juz patrzalem na aluminiowe V8 z rovera. Jest tylko klopot niewielki z dostepnoscia tego "serduszka" ale sam zamysl jak najbardziej poprawny.
maroo12.02.2006 20:46

Skąd: Kraków
Od: 2005-01-17
Postów: 110
Eee tam problemu z dostępnością takiego silniczka nie ma.Cena jest uzależniona od stanu technicznego.Ja znalazłem 3.5efi bez osprzętu za 1500zeta. z przebiegiem 112 tys.Km.Problem to dopiero jest ze skrzynią biegów.Najtańszą jaką znalazłem to 1300zeta.I zastanawiam się czy nie zepnę takiego silnika z skrzynią 4-ką z Grani 2.8.Może wytrzyma;)
Ziela13.02.2006 00:07

Skąd: Zielona Góra
Od: 2004-06-11
WWW
Postów: 231
[quote:97a4330b37="Ramboost"]A nie wystarczy 2,8? Jest kilka takich przeróbek zakończonych powodzeniem, np. Robertas na capri.pl? Osiągi są całkowicie satysfakcjonujące.[/quote:97a4330b37]

Wiesz jak dla mnie to nie do konca tu chodzi o osiagi :)
Bo czesc z tych V8 to osiagi ma gorsze niz Fordowskie 2.9 np.
Ale chodzi o sam efekt/prestige, dzwiek. :) Ktos pyta co pod maska
a Ty mu wyjezdzasz V8 :)
ravic13.02.2006 00:14

Skąd: Krosno
Od: 2005-06-27
Postów: 193
A mi sie wydaje ze jest na capri.pl jeden kaprik co ma wlasnie V8 z rovera...moze sie skontaktuj z wlascicielem ci podpowie conieco??

[odpowiedz]
[1] 2 > >>