Technika |
Index >> Garaż >> Silnik 2.6 RS z capri |
[odpowiedz] |
|
Silnik 2.6 RS z capri |
Autor | Wiadomość |
ravic | 14.10.2005 01:25 |
Skąd: Krosno Od: 2005-06-27 Postów: 193 | Mysle ze moze mi sie uda zdobyc niegazowany silnik 2.6 RS z caprika i soie zastanawiam czy jest sens i czy podejdzie. mam tauniego 2.0 V6 Rok 82 4de. Aha ze skrzynia ten silnik! |
Jeti | 14.10.2005 06:49 |
Skąd: Kraków Od: 2004-09-27 Postów: 187 | Ja się nie znam ale taki silnik to chyba rarytas... Więc jak możesz taki kupić to to zrób choćby jako inwestycję :) |
Pająk | 14.10.2005 09:28 |
| podejdzie |
ravic | 14.10.2005 13:58 |
Skąd: Krosno Od: 2005-06-27 Postów: 193 | Tylko na razie znalazlem ogloszenie ale koles sie nie odzywa... Ten silnik to z caprika. Jak bedzie mozliwosc to brac tesh most tylni i wal? Podejdzie? |
ravic | 14.10.2005 17:20 |
Skąd: Krosno Od: 2005-06-27 Postów: 193 | NIMA jush kaprika razem ze wszystkim! trudno |
granadziarz | 17.10.2005 07:48 |
Skąd: Pruszcz Gdański Od: 2004-02-24 Postów: 441 | Ravic, a dziwisz się??? To jest nasilniejszy seryjny Koeln jaki Ford wypuścił w Europie. Rarytas to mało powiedziane - to jest biały kruk. |
Maciek_vel.Beddie | 17.10.2005 17:11 |
| ekchm eee a 2.8i nie był mocniejszy? ;) też robili je w kolonii z tego co wiem i też były na europę ;) różnica wydaje mi sięzę jest ok 10KM na kożysć 2.8i ;) jk się myle to poprawcie zebym nie pieprzył wiecej farmazonów :P [choć pewnie i tak będe;) ] pozdro:] |
granadziarz | 19.10.2005 09:34 |
Skąd: Pruszcz Gdański Od: 2004-02-24 Postów: 441 | 2,6 RS miał 180koni z tego co pamiętam. Żaden seryjny 2,8 nigdy tyle nie miał, naet nie marzył o tym żeby tyle mieć. |
Maciek_vel.Beddie | 19.10.2005 18:20 |
| to zwracam honor bo wydawało mi się że 2.6 miał 150KM ;) mea culpa :] |
Jeti | 19.10.2005 21:14 |
Skąd: Kraków Od: 2004-09-27 Postów: 187 | Ekhm... Ten tego: The 2.6 L Cologne engine was available in two forms: a regular 2550 cc version (used in the Capri 2600 GT) and a special high-performance 2637 cc fuel injected version (used in the Capri RS 2600). The regular engine had a bore of 90 mm and 66.8 mm stroke. A single Solex 35 DDIST carburettor produced [b:9fda63222f]120 hp[/b:9fda63222f]. The RS engine had 2.2 mm longer stroke, 10.0:1 compression, a high-performance camshaft, and Kugelfischer mechanical fuel injection (like the BMW 2002Tii). Output was [b:9fda63222f]150 hp[/b:9fda63222f]. |
ravic | 20.10.2005 00:25 |
Skąd: Krosno Od: 2005-06-27 Postów: 193 | No tak ....dobijajcie mnie dalej! :wink: Nie a tak serio to siem normalnie zaczaje kiedys na taki silnik i go kupie i bedzie Taunus RS :twisted: |
[odpowiedz] |
|