Forum

[Szukaj na forum]

Technika
Index >> Garaż >> Silnik - zamiana ........
[odpowiedz]
[1]
Silnik - zamiana ........
AutorWiadomość
ramga31.10.2005 00:01

Od: 2005-05-31
Postów: 42
Witam . Podpowiedżcie mi czy duży problem jest z zamianą silnika 1,6 na 2,0 V6 . Chce kupić na allegro kombi z uszkodzonym silnikiem 1,6 a mogę dostać 2, V6 i to gratis . Pozdrawiam. :D
gleacken31.10.2005 00:19

Skąd: lublin
Od: 2004-05-14
Postów: 1297
duzego problemu nie ma tylko musisz miec lapy silnika od v bo z tym jest najwiekszy problem no i oczywiscie skrzynia od v
GośćDo silnika dostanę w komplecie łapy. Za skrzynię zawołano odemnie symboliczną zgrzewkę Reds-a , bo takie przy życiu utrzymuje obecną właścicielkę tychże częsci . Moje dalsze pytanie ? Czy takowej wymiany jestem w stanie dokonac w garażu bez kanału . Dotychczasowym moim Taunim zajmował się kolega , który niestety pozostał dalej na saksach . Garaż mam dobrze wyposażony . Co jeszcze ? Jak wyglada przy wymianie sprawa wału i dyfru - chodzi o parametry długosciowe jak i montażowe mocowania ? Wybaczcie to zawracanie głowy , napewno było to już opisywane a ja zawracam głowę :oops:
ramga31.10.2005 10:23

Od: 2005-05-31
Postów: 42
Sorry , ten Gosć to ja - Ramga :oops:
(nmd)31.10.2005 11:30

Skąd: warszawa
Od: 2005-02-06
Postów: 97
dyfru... w taunusie zaleznie od silnika most rozni sie 2 do 3 rzeczy sa mosty z duzymi puchami i z malymi (oczywiscie ten wiekszy wytrzymalszy ale i trudniejszy do znalezienia i wystepowal bodajrze tyko w 2,3) roznia sie przelozeniami. i srednica hamulcow (bebnow). co by tu jeszcze dodac.

ze skrzynia fajnie zeby byl wal. bo w r4 prawie napewno bedziesz mial rozna dlugosc niz ci potrzeba.

a jeszcze czeka cie wydech a zaufaj mi to jest prblem. lepiej zainwestuj w zdrowe 2.0 r4, mocniejszy, tanszy.

juz mowilem ze tanszy ?
8)
Ziela31.10.2005 13:12

Skąd: Zielona Góra
Od: 2004-06-11
WWW
Postów: 231
Da rade bez kanalu jednak zdecydowanie latwiej byloby z. Sam robilem swoj przeszcze z 1.6 > 2.0V6 pod chmurka bez kanalu. W ktoryms topicu juz to pisalem ale nie pamietam w ktorym. Generalnie problemow wiekszych nie ma. Drobne przerobienie inst. elektr. pod maska (rozrusznik z drugiej strony), Wydechy od Vki albo orginal, albo zabawa w dorabianie (ja dorabialem). Lapy masz wiec nie ma problemu, zgranie czujnika temp. z deska. (bylo kilka rodz. czujnikow) najlepiej wykrec z 1.6 stary i wkrec do 2.0V6. U mnie byla zabawa z wezami/podlaczeniem silnika do calej reszty ukladu chlodniczego (nie mialem org.) Tak generalnie jezeli posiadasz wszystkie podzespoly nie ma najmniejszego problemu.

PS. U mnie wal pasowal.

Pozdro
edi31.10.2005 16:51

Skąd: łuków-siedlce
Od: 2004-03-23
WWW
Postów: 473
Ramaga,hehehe,jeśli jesteś z okolic siedlec lub łukowa-zapraszam do mojego sklepu-w magazynie stoi oparty cały kompletny wydech z mojego dzioba.jest stary,lekko pordzewiały,ale nie wyrzucam go,bo będę dorabiał z kwasa.tak więc zapraszam-będziesz mógł wszystko sobie pomierzyć itd.

poza tym mamzaprzyjażnionego mechaniora-wydechowca,który dorabia takie rzeczy,tak więc jakby co-zapraszam!
granadziarz31.10.2005 19:29

Skąd: Pruszcz Gdański
Od: 2004-02-24
Postów: 441
ja założyłem Michałowi 2,3 zamiast 1,3 bez kanału, więc się da.
Jeżeli łapy będą od taunusa, to wygrałeś. Natomiast jeżeli będą od granady, to tak jakbyś ich nie miał.... Ale przy użyciu szlifierki kątowej, wiertarki z wiertłem 10mm i spawarki daje się pięknie przerobić łapy od R4 do V6 (vide: Michała Taunus)

[odpowiedz]
[1]