Forum

[Szukaj na forum]

Technika
Index >> Garaż >> wibracje przy hamowaniu
[odpowiedz]
[1]
wibracje przy hamowaniu
AutorWiadomość
langi05.01.2006 18:26

Skąd: Łódź
Od: 2003-10-28
Postów: 317
Witam
Wibracji ciąg dalszy :)

Co może powodować drgania przy hamowaniu ? Kiera nie bije, tylko cała buda drży. To samo jest przy przyspieszaniu, między 2-3 biegiem, obroty od 1500 do 2500 później spokój.
Dwa wały już wymieniałem , poduszkę pod skrzynią , podporę, gumę na wale.
Burza05.01.2006 20:40

Od: 2004-04-03
Postów: 178
poduchy silnika?
granadziarz07.01.2006 17:17

Skąd: Pruszcz Gdański
Od: 2004-02-24
Postów: 441
to jest jakiś pierdół, coś za bardzo naprężone, sprawdź ułożenie wydechu, szczególnie przejście pomiędzy tylną belka a budą, sprawdź czy niw ma gdzieś pęknięć przy mocowaniu alternatora, czy wszystko jest podokręcane. Kończą mi się pomysły - takie rzeczy się czuje...
Maks22.01.2006 13:35

Skąd: Wrocław
Od: 2005-04-09
Postów: 32
ja mam tak, że mi się silnik nie mieści, :) i przy hamowaniu ostrym, puszka filtra powietrza trze o wewnętrzną część maski powodując drgania..
ravic22.01.2006 22:36

Skąd: Krosno
Od: 2005-06-27
Postów: 193
Ja mam dokladnie to samo, znaczy sie mialem.
Wymienilem lozyska w kolach przednich i sie uspokoilo, ale mechanik mi mowi ze to glownie wina drazkow kierowniczych, nie koncowek a samych drakow .
repcak23.01.2006 10:52

Skąd: Spychowo
Od: 2003-12-02
Postów: 84
Mialem coś podobnego w Taunum gdy odłączyłem wspomaganie bo jeden wężyk i zaczął ciec. Wtedy wyszły jakie to luzy się ma na układzie kierowniczym a dokładnie luz powstał w miejscu połączenia drążka z maglem. Oczywiście przy okazji wyszły małe luzy na łożyskach z przodu ale je tylko trochę bardziej dokręciłem. No i jeszcze jedeno tj zaciski hamulców mogą nie ściskać równomiernie tarczy klockami i przy delikatnie zwichrowanaj tarczy też bije.
Pozdrowionka
granadziarz24.01.2006 08:09

Skąd: Pruszcz Gdański
Od: 2004-02-24
Postów: 441
Langi, przejedź się do Płocka do Myszy. Znajdziecie w pół godziny (a Mysza w tym czasie spije dwa browce)
langi07.03.2006 20:40

Skąd: Łódź
Od: 2003-10-28
Postów: 317
Koniec !!!

Wreszcie znalazłem, w dniu dzisiejszym wymieniłem dyfer razem z półośkami i nareszcie jest spokój.
Nie wiec co było z tym starym, przy wejściu wału napędowego był spory luz, ale czy to było przyczyną to ?

Pozdrawia i dzięki wszystkim za odpowiedz w tym i wcześniejszym wątku.
radzieckii07.03.2006 23:43

Skąd: Warszawa
Od: 2005-09-19
Postów: 564
Panowie, błagam, następnym razem Hamujcie, bo CHamują to ci w biało czerwonych krawatach...
langi08.03.2006 11:59

Skąd: Łódź
Od: 2003-10-28
Postów: 317
:oops:
Gośćmasz po prostu ABS:)
langi31.07.2006 17:30

Skąd: Łódź
Od: 2003-10-28
Postów: 317
Taa... full opcja LPR, PIS SRP, LSD,PO i Nmiejszość Niemiecka.

[odpowiedz]
[1]