Technika |
Index >> Garaż >> skrzynia V |
[odpowiedz] |
|
skrzynia V |
Autor | Wiadomość |
optik25 | 12.02.2006 12:18 |
gdzie moge dostac skrzynie 5 do taunus 2.3v6 | |
Ziela | 12.02.2006 13:43 |
| Szukaj w ogloszeniach na capri.pl. Allegro http://www.autogielda.com.pl/ gazety z ogloszeniami motoryzacyjnymi (autogielda) |
granadziarz | 12.02.2006 15:58 |
Skąd: Pruszcz Gdański Od: 2004-02-24 Postów: 441 | na co drugim szrocie, pasuje od ścierki 2,3d, a tego jest od cholery. trzeba tylko prykręcić dzwon od starej czterobiegówki. |
ravic | 13.02.2006 00:12 |
Skąd: Krosno Od: 2005-06-27 Postów: 193 | A czy do 2.0V6 podejdzie ta sama 5-tka? |
Ziela | 13.02.2006 10:59 |
| podejdzie, tylko tak jak pisal granadziarz musisz miec dzwon od Vki. |
ravic | 13.02.2006 14:17 |
Skąd: Krosno Od: 2005-06-27 Postów: 193 | No poki co to mam 4-ke oryginalna,ze jakos flaki przelozyc czy jak? |
radzieckii | 13.02.2006 15:38 |
Skąd: Warszawa Od: 2005-09-19 Postów: 564 | Przełożyć dzwon, to jasne. A co ze sprzęgłem, wszystko bez zmian od 4b? |
Ziela | 13.02.2006 16:36 |
| Sprzeglo jest to samo nie wazne czy skrzynia byla 5b czy 4b. ravic - nie flaki tylko tyl skrzyni. Obudowa sklada sie z dwoch czesci, tyl w ktorym siedza cale "flaki" i z przodu tzw. dzwon. Ta szeroka czesc ktora dokrecasz do silnika w ktorej to osloniete jest sprzeglo. Wlasnie ta czesc musisz przelozyc. |
ravic | 13.02.2006 16:59 |
Skąd: Krosno Od: 2005-06-27 Postów: 193 | No wiem ze ta szeroka czesc to jest dzwon :P..heheh.. czyli w sumie to tylko mi trzeba skrzynie od 2.3D i hulaj dusza. Czy moze jeszcze trzeba cos z walem albo w moscie robic, czy to przelozenie co jest standardowo wystarczy(od 2.0V6)? |
Burza | 13.02.2006 19:07 |
Od: 2004-04-03 Postów: 178 | Ja w swoim 2.0v6 mam skrzynke 4b w pełnej obudowie??? To jakaś starsza? |
maroo | 13.02.2006 22:00 |
Skąd: Kraków Od: 2005-01-17 Postów: 110 | Przy moście 3,45+skrzynia N9 z sierry diesla będziesz miał troszkę lepszy zryw w porównaniu do zwykłej skrzyni od v-ki.Mianowicie jedynka i dwójka jest krócej zestopniowana. :wink: |
granadziarz | 13.02.2006 22:21 |
Skąd: Pruszcz Gdański Od: 2004-02-24 Postów: 441 | były z lanym dzwonem, czasami też trzeba popatencić z łożtskiem pilotującym wałka sprzęgłowego - było o tym na capri. Jak znajdę chwilę to podam sznurek. |
Ziela | 13.02.2006 22:56 |
| Fakt byly skrzynie calosciowe bez rozbieralnego dzwonu. Jesli chodzi o lozysko pilotujace to moze go nie byc (u mnie nie bylo orginalnie) ale wystarczy kupic tuleje od malucha sluzaca do tego samego co to lozysko i dac do przetoczenia na wymiar. Koszt tulei ~10zl toczenie ~10-20zl Rozwiazanie sprawdzone i dlugotrwale. Koszt nowego lozyska ~60-70zl i trzeba uwazac bo byly rozne (chyba 2) rozmiary gniazda wyjscia walu. |
Talar | 15.02.2006 17:58 |
Skąd: Gorzów Wlkp Od: 2004-10-27 Postów: 81 | linka jest tutaj http://www.capri.pl/forum/42ca798e61643#4367cb599240d w razie problemów daj znać. |
[odpowiedz] |
|