Forum

[Szukaj na forum]

Technika
Index >> Garaż >> skrzynia V
[odpowiedz]
[1]
skrzynia V
AutorWiadomość
optik2512.02.2006 12:18

Skąd: Chrzanow
Od: 2005-03-06
WWW
Postów: 26
gdzie moge dostac skrzynie 5 do taunus 2.3v6
Ziela12.02.2006 13:43

Skąd: Zielona Góra
Od: 2004-06-11
WWW
Postów: 231
Szukaj w ogloszeniach na capri.pl.
Allegro
http://www.autogielda.com.pl/
gazety z ogloszeniami motoryzacyjnymi (autogielda)
granadziarz12.02.2006 15:58

Skąd: Pruszcz Gdański
Od: 2004-02-24
Postów: 441
na co drugim szrocie, pasuje od ścierki 2,3d, a tego jest od cholery. trzeba tylko prykręcić dzwon od starej czterobiegówki.
ravic13.02.2006 00:12

Skąd: Krosno
Od: 2005-06-27
Postów: 193
A czy do 2.0V6 podejdzie ta sama 5-tka?
Ziela13.02.2006 10:59

Skąd: Zielona Góra
Od: 2004-06-11
WWW
Postów: 231
podejdzie, tylko tak jak pisal granadziarz musisz miec dzwon od Vki.
ravic13.02.2006 14:17

Skąd: Krosno
Od: 2005-06-27
Postów: 193
No poki co to mam 4-ke oryginalna,ze jakos flaki przelozyc czy jak?
radzieckii13.02.2006 15:38

Skąd: Warszawa
Od: 2005-09-19
Postów: 564
Przełożyć dzwon, to jasne. A co ze sprzęgłem, wszystko bez zmian od 4b?
Ziela13.02.2006 16:36

Skąd: Zielona Góra
Od: 2004-06-11
WWW
Postów: 231
Sprzeglo jest to samo nie wazne czy skrzynia byla 5b czy 4b.
ravic - nie flaki tylko tyl skrzyni. Obudowa sklada sie z dwoch czesci, tyl w ktorym siedza cale "flaki" i z przodu tzw. dzwon. Ta szeroka czesc ktora dokrecasz do silnika w ktorej to osloniete jest sprzeglo. Wlasnie ta czesc musisz przelozyc.
ravic13.02.2006 16:59

Skąd: Krosno
Od: 2005-06-27
Postów: 193
No wiem ze ta szeroka czesc to jest dzwon :P..heheh..
czyli w sumie to tylko mi trzeba skrzynie od 2.3D i hulaj dusza.
Czy moze jeszcze trzeba cos z walem albo w moscie robic, czy to przelozenie co jest standardowo wystarczy(od 2.0V6)?
Burza13.02.2006 19:07

Od: 2004-04-03
Postów: 178
Ja w swoim 2.0v6 mam skrzynke 4b w pełnej obudowie???
To jakaś starsza?
maroo13.02.2006 22:00

Skąd: Kraków
Od: 2005-01-17
Postów: 110
Przy moście 3,45+skrzynia N9 z sierry diesla będziesz miał troszkę lepszy zryw w porównaniu do zwykłej skrzyni od v-ki.Mianowicie jedynka i dwójka jest krócej zestopniowana. :wink:
granadziarz13.02.2006 22:21

Skąd: Pruszcz Gdański
Od: 2004-02-24
Postów: 441
były z lanym dzwonem, czasami też trzeba popatencić z łożtskiem pilotującym wałka sprzęgłowego - było o tym na capri. Jak znajdę chwilę to podam sznurek.
Ziela13.02.2006 22:56

Skąd: Zielona Góra
Od: 2004-06-11
WWW
Postów: 231
Fakt byly skrzynie calosciowe bez rozbieralnego dzwonu.
Jesli chodzi o lozysko pilotujace to moze go nie byc (u mnie nie bylo orginalnie) ale wystarczy kupic tuleje od malucha sluzaca do tego samego co to lozysko i dac do przetoczenia na wymiar. Koszt tulei ~10zl toczenie ~10-20zl Rozwiazanie sprawdzone i dlugotrwale. Koszt nowego lozyska ~60-70zl i trzeba uwazac bo byly rozne (chyba 2) rozmiary gniazda wyjscia walu.
Talar15.02.2006 17:58

Skąd: Gorzów Wlkp
Od: 2004-10-27
Postów: 81
linka jest tutaj

http://www.capri.pl/forum/42ca798e61643#4367cb599240d

w razie problemów daj znać.

[odpowiedz]
[1]