Forum

[Szukaj na forum]

Technika
Index >> Garaż >> Dylemat...
[odpowiedz]
[1] 2 > >>
Dylemat...
AutorWiadomość
łobuz28.02.2006 13:46

Skąd: Brzozów
Od: 2006-01-17
Postów: 24
Panowie potrzebuję konkretnej porady: czy pchac sie w 2.0 rzedówkę wyremontować i ją uturbiać czy może kupic V jakąś przyzwoitą,walnąć remoncik konkretny i delikatnie tuningować?Ma ktoś moż epodobne doświadczena na temat silnika?proszę o pomoc...
ravic28.02.2006 14:13

Skąd: Krosno
Od: 2005-06-27
Postów: 193
hmmm...ja tam kocham dzwiek v-ki...ale to twoj wozek...
łobuz28.02.2006 14:14

Skąd: Brzozów
Od: 2006-01-17
Postów: 24
Więc bawic sie v-ką?
ravic28.02.2006 14:16

Skąd: Krosno
Od: 2005-06-27
Postów: 193
Hmm....Taunus ma cos z muscle cara...a muscle cary sie z v-ka kojarza....i zadna rzedowka nie ma takiego dzwieku jak V-ka :)
łobuz28.02.2006 14:17

Skąd: Brzozów
Od: 2006-01-17
Postów: 24
a przypadkiem nie wiesz gdzie w naszych terenach bieszczadzkich moge taki silniczek kupic??
ravic28.02.2006 14:19

Skąd: Krosno
Od: 2005-06-27
Postów: 193
mam na oku dwa taunusy...jeden ma 1.6 i na czesci jest (caly taunus) a drugi nie wiem co ma...ale mozna podjechac i cos moze znajdziesz.....
łobuz28.02.2006 14:20

Skąd: Brzozów
Od: 2006-01-17
Postów: 24
no to daj namiary z checią sie tym zajme bo teraz na chorobowym jestem ;-)
ravic28.02.2006 14:23

Skąd: Krosno
Od: 2005-06-27
Postów: 193
Oba sa w moich okolicach...rzut kamieniem....tylko ze ciezko znalezc...:/
ten w czarnorzekach za domem stoi to go nie widac z drogi.
A ten drugi to poki co sam nie wiem gdzie jest bo poki co kuzyn mojej dziewczyny wie tylko :/
ravic28.02.2006 14:25

Skąd: Krosno
Od: 2005-06-27
Postów: 193
Ale jak cos ja na miejscu jestem caly czas...tylko zebym mial czas :P
Ziela28.02.2006 14:45

Skąd: Zielona Góra
Od: 2004-06-11
WWW
Postów: 231
Wiesz to wszystko zalezy jakiego chcesz efektu. Jezeli zalezy Ci tylko i wylacznie na osiagach, a chcesz pozostac przy silniku taunusowskim to zdecydowanie rzedowka 2l. jak jeszcze uturbisz bedzie rakieta.
Jesli bardziej interesuje Cie klimat to Vka, tak jak napisal ravic Vka fordowska mimo ze nie ma takich osiagow jak R to ma cos w sobie. No chyba ze masz siano i chcesz sie pobawic to zaszczep cos wiekszego, np 2.8 czy 2.9 V6. Bedziesz mial i osiagi i Vke :)
edi28.02.2006 15:45

Skąd: łuków-siedlce
Od: 2004-03-23
WWW
Postów: 473
Hehehehe,co do uturbienia....Znacznie łatwiej zrobić to z R niz z V,bo nie musisz łączyć kolektorów przed tyrbo,chyba że zaszczepisz 2 turbiny.Sprawa gustu co do silników-ja wybrałem V i postaram sie w praktyce zrobić cos ciekawego ze "zwykłą" dwulitrowaVką.

Jeśli będziesz potrzebował jakiś informacji,porad (coś tam już wiem i o v i o uturbieniu dziada)-z chęcią podzielę sie wiedzą!
Nosiu28.02.2006 16:18

Skąd: Mogilno
Od: 2004-06-20
WWW
Postów: 203
A jaki może być koszt zainstaliwania TURBO do 2.0 R4 i jaką turbinę zamontować żeby troszkę podnieść moc a nieobciążyć zbytnio silnika :?:
rogal28.02.2006 16:20

Skąd: Bydgoszcz-złotniki
Od: 2006-02-04
Postów: 768
to zalezy czy sam ja zalozysz i czy kupuisz nowke,po regeneracji,czy uzywke ze szrotu szczeze nie ma sensu
rogal28.02.2006 16:22

Skąd: Bydgoszcz-złotniki
Od: 2006-02-04
Postów: 768
no i jak chcesz ja zalozyc do tej 2litrowki co jest obecnie to nie po0lecam bo sie rozpadnie.
Nosiu28.02.2006 16:31

Skąd: Mogilno
Od: 2004-06-20
WWW
Postów: 203
Pytam z ciekawości, bo jeśli w ogóle bedę to robił, to przy okazji remontu tego silniczka czyli nie wcześniej jak za rok... dla mnie podstawą (po doprowadzeniu go do jazdy-czyli końcówki, hamulce, regulacje i tych trochę pierdól, o których rozmawialiśmy) jest kapitalny remont blacharki a potem mogę się bawić w poprawianie zawieszenia, remont silnika, upiększanie wnętrza etc.
rogal28.02.2006 16:45

Skąd: Bydgoszcz-złotniki
Od: 2006-02-04
Postów: 768
no wlasnie! a do tematu jak chcesz byc szybki w trasie montuj R jesli chcesz bez problemu palic gumy 225 to tylko V(moim skromnym zdaniem)
GośćNosiu,jeszcze troszke i skończę opracowywac teorię do doładowania 2,0 v6.wyniki bedą na mojej stronce.
Pająk28.02.2006 17:19

Skąd: Warszawa
Od: 2003-10-30
WWW
Postów: 900
ja tam kocham WYKRĘCONE r4 a V6 też się fajnie jeździ tylko bardziej praktycznie (na co dzień)
łobuz28.02.2006 17:25

Skąd: Brzozów
Od: 2006-01-17
Postów: 24
No juz sam nie wiem co wcisnę ale chyba jakas v-ka jest do kupienia i jak sie sprawdzi to sie wezmie
gleacken28.02.2006 17:39

Skąd: lublin
Od: 2004-05-14
Postów: 1297
jak dla mnie to jesli v6 to przynajmniej 2.3 a najlepiej jakies 2.8-2.9 a jak bys mial kupowac 2.0 to tylko r4

[odpowiedz]
[1] 2 > >>