Technika |
Index >> Garaż >> 2.8i rozwiercane na 3.0 |
[odpowiedz] |
|
2.8i rozwiercane na 3.0 |
Autor | Wiadomość |
langi | 08.06.2006 22:40 |
Skąd: Łódź Od: 2003-10-28 Postów: 317 | Dnia dzisiejszego rozmawiałem z taksiarzem. Zaczepił mnie na parkingu bo kiedyś pracował na granadzie. Standardowe teksy jak to miło wspomina stare fordy itp ble ble ble W każdym razie powiedział że był w posiadaniu granady przedliftingowej (1980) 2.8i ghia, kolor złoty metalik (ahhh). I nic by nadzwyczajnego w tym nie było gdyby nie to że Pan ten twierdzi że miała silnik fabrycznie rozwiercany na 3.0 Mówi że sprowadził ją z RFN w 1990, i w papierach były informacje niby jakieś że zrobił to Ford-Koln-AG. Istniało coś takiego ? Czy to ściema ? Gość nie wygląda na jakiegoś wielkiego fana Granandy, taki sobie zwykł taksiarz który ma sentyment bo 9 laty tym jeździł. Poza tym to wiem że miała okrągłe halogeny na zderzaku, kwadratowe pod, drewniane parapety, welur,elektryka szyb skrzynia 4 biegowa... takia ghia chyba. Historie o jej powolnej agonii i przeróbkach pominę bo żal dupę ściskał jak słuchałem... |
edi | 09.06.2006 09:40 |
| ooooo,to może byc ciekawy temat!!Nic o tym nie słyszałem,ale również prosze o wszelkie informacje :) |
Ramboost | 10.06.2006 00:41 |
| Może miał fabrycznie 3,0 Koeln. Przeciez ładowali je do Fordów. Granad też. |
langi | 10.06.2006 10:11 |
Skąd: Łódź Od: 2003-10-28 Postów: 317 | Ale zdaje mnie się że nie do MKII i nie na wtrysku mechanicznym. A poza tym się upierał że to było rozwiercane. Jakiś tjuning przyfabryczny ? |
granadziarz | 11.06.2006 10:15 |
Skąd: Pruszcz Gdański Od: 2004-02-24 Postów: 441 | taksiarze zawsze mają fantazję. A nie mówił że miała 200 koni albo 300? Nie było fabrycznie takich przeróbek, tak jak nie było 3,0 koln (3,0 essex i owszem ale na gaźniku). |
Ramboost | 11.06.2006 16:07 |
| No własnie, pomyłka, nie Koln a Essex. Dokładnie 6cyl. V poj. 2945 ccm Na pewno ładowana do MkI |
Q_Back | 25.09.2006 13:05 |
| I WAZACY MILION KILO TEN ESSEX SWOJA DROGA SKORO WAS TO TAK INTERESUJE TO JEDZCIE Z BLOKIEM OD 2,8 DO FIRMY ROBIACEJ SZLIFY POTEM TLOKI ..... ZAJMIE WAM TO 1000H GADANIA Z LUDZMI KTOORYM SIE ROBIC NIE CHCE I TAK WAM BEDA GADAC ZEBY WAS W KONCU WYSMIAC ..... TYLKO PO CO ? |
Gość | Kuba, po pierwsze puść shifta, będzie ci łatwiej pisać :-) . Po drugie jaki jest sens dłubać w takich starych złomach jak można kupić nowego w salonie? Po trzecie Kuba jak masz zły dzień, to napij się piwa z kolegami (pewnie wielu chętnie napiłoby sie w twoim VVarsztacie z Tobą), a nie katujesz nas na forum swoją frustracją. A co do essexa, to widziałem już jak essex na 400 m rónolegle robił 2,9i (na benie). Essex to wspaniały silnik. |
[odpowiedz] |
|