Technika |
Index >> Garaż >> Gaźnik Motorcraft V.V |
[odpowiedz] |
|
Gaźnik Motorcraft V.V |
Autor | Wiadomość |
szafa | 16.09.2009 23:18 |
Skąd: Andrychów/Pisarzowice Od: 2008-04-29 Postów: 886 | Witam:) Podczas prac nad jakże nie trawionym przez niektórych gaźnikiem, zwanym Szuflada:) co widać na pierwszym obrazku:) napotkałem gwoździa... Mianowicie Gaźnik rozbierał do ostatniej śrubki, co obfotorgrafowałem żeby umieć poskładać:) Ale jednego nie przewidziałem. Jaka jest zależność w pozycji ustrojstwa ze zdjęć? Czy mają pracować w tej samej "lini" czy której ma być pod kątem w stosunki do drugiego? Ps coś mi mówi że często będę pisał w tym wątku:P |
Amator | 17.09.2009 10:12 |
Administrator
| No proszę ... kolejny podejmuje walkę ze sławnym gaźnikiem, który pokonał już nie jednego Fordziarza ;)))) Wykręcając moduł z dyszami, oczywiście zapamiętałeś z której dzurki wypadła maluśka kuleczka i metalowy malusieńki pipek? .... ;D |
szafa | 17.09.2009 10:30 |
Skąd: Andrychów/Pisarzowice Od: 2008-04-29 Postów: 886 | Ba jasne:) ten etap mam za sobą:) Tylko właśnie nie wiem czy ten "młotek" czy jak to się tam profesjonalnie zwie ma byc dokładnie tak samo ustawiony jak wajcha membrany czy jakiś kąt między nimi ma być....Panie szanowny Amator:) masz jakiś v.V żeby to zobaczyć?? |
Kuki.vel.KrZaK | 17.09.2009 10:38 |
Skąd: Katowice Od: 2004-03-14 Postów: 963 | jak chcesz to dam Ci jedną szufladke, to sobie rozbierzesz i zobaczysz:) |
szafa | 17.09.2009 10:48 |
Skąd: Andrychów/Pisarzowice Od: 2008-04-29 Postów: 886 | Kuki takie przekazywanie zajmie nam kupe czasu. Odkęc dekiel górny i obudowę membrany i zobaczy jak to pracuje. Zajmie Ci z 10 minut :) |
Amator | 17.09.2009 11:03 |
Administrator
| mam 5 szt. takich szuflad, z czasów świetności mojego szarego Taunusa .... tylko trochę nie rozumiem pytania 8) |
szafa | 17.09.2009 11:30 |
Skąd: Andrychów/Pisarzowice Od: 2008-04-29 Postów: 886 | Spoko sam nie wiem jak to opisać. Zdejmij górny dekiel gaźnika i obudowę niebieskiej (dużej) membrany. Ja też zdemontuj. Potem patrząc z górny na gaźnik, Elementem opisanym 1 zamknij gardziel, wtedy zaobserwuj czy element 2 dociska się do elementu 3 (patrz rysunek pomocniczy:P) jeśli tak to wszystko jasne. Bardziej łopatologicznie nie potrafie a tym bardziej specjalistycznie:P |
Maciek_vel.Beddie | 17.09.2009 12:13 |
| No tak, każda porządna szafa musi mieć szufladę :P |
szafa | 17.09.2009 17:58 |
Skąd: Andrychów/Pisarzowice Od: 2008-04-29 Postów: 886 | Offf... Beddie chcesz zestaw do regeneracji szulady?? bo jeszcze bede czesci zamawiał to moge dopisać. Taniej niż etermot:P |
Cinekas | 17.09.2009 19:36 |
Skąd: Gdańsk Od: 2008-02-12 Postów: 526 | ile taki zestaw? :D |
Maciek_vel.Beddie | 17.09.2009 19:41 |
| Dziwny ze mnie wytwór, bo szufladę mam w dupie ;) W taunusie zostaje mój 1V ;) |
konar | 17.09.2009 21:48 |
| 1V robi robotę :) |
szafa | 18.09.2009 00:26 |
Skąd: Andrychów/Pisarzowice Od: 2008-04-29 Postów: 886 | u Siebie masz 1V?? hmmmm wydawało mi się:P Cinek zapłaciłem coś ok 120zł więc jestem zadowolony bo etermot chce 170zl:P |
Amator | 18.09.2009 07:14 |
Administrator
| wydaje mi się że Kicok w schowku mojego szarego Tauna, powinien mieć jeszcze komplet nowych uszczelek do szuflady. On już jeździ na Weberze, więc niech Ci opchnie za symboliczne 20 zł (za tyle je kupiłem ;))) |
Amator | 18.09.2009 09:08 |
Administrator
| Acha ... a jesli chodzi o odpowiedź na pytanie, to powinno być tak, że jak masz zamkniętą szufladę (1) to element przepony sterującej (2) dotyka do popychacza (3). Po to, aby naciskając gaz, otwierała się dolna przepustnica, która jest w osi z krzywką. Ta krzywka z kolei nadusza na popychacz, który "od razu" otwiera przeponę sterującą. Przepona starująca wytwarza podciśnienie, a "szuflada" wyciąga do tyłu iglicę z dyszy paliwa i otwiera wlot powietrza od góry. I paliwko leci przez tą dyszę do gardzieli ciągnięte przez podciśnienie. Tak spotyka się z powietrzem i razem wpadają do kolektora tworząc wesołą mieszankę ;) Jesli nie zgrasz tych elementów, to na końcu nie wyjdzie Ci wesoła mieszanka ;D |
szafa | 19.09.2009 00:17 |
Skąd: Andrychów/Pisarzowice Od: 2008-04-29 Postów: 886 | czy głębokość wkręcenia iglicy ma znaczenie? Bo jak wkręciłem "do końca" to szufada ani drgnie po odkręceniu o jakieś 4 obroty szuflada chodzi gładko i lekko. Ma to to znaczenie? PS po co to? nigdzie nie pasuje a jest w zestawie naprawczym... |
Amator | 19.09.2009 07:41 |
Administrator
| ma znaczenienie, bo się rozszerza więc w miarę wysuwania przez szufladę - albo później albo wcześniej wpuszcza paliwo przez górną dyszę. no jak to nie pasuje? to uszczelka w ssaniu pod dekielek ze sprężyna bimetalową. Ma wycięcie aby kuśtorek od modułu poprzez uszczelkę zaczepić sprytnie o spręzynkę i w tej postaci dokręcić dekiel z obiegiem wody. |
szafa | 19.09.2009 15:11 |
Skąd: Andrychów/Pisarzowice Od: 2008-04-29 Postów: 886 | Nie nie. Ta o której piszesz jest tego samego kształtu ale wycięcie ma bliżej krawędzi i jest ono większe. Ta uszczelka na bank nie jest od ssania... Jest od czegoś innego albo od niczego:P |
konar | 19.09.2009 16:35 |
| Jest od ssania.... :) Tylko od innej wersji gaźnika :) Jak się kupuje komplet naprawczy do 1V to dostajesz chyba z sześć różnych uszczelek pod dekiel, bo gaźnik miał milion wersji kanalików. Tutaj jest pewnie tak samo. |
szafa | 19.09.2009 23:04 |
Skąd: Andrychów/Pisarzowice Od: 2008-04-29 Postów: 886 | ehhh:P no nic czyli można ja schować do Haynesa i niech za zakładkę robi:P |
[odpowiedz] |
|