Technika |
Index >> Garaż >> v6 |
[odpowiedz] |
|
v6 |
Autor | Wiadomość |
koval1982 | 06.07.2010 11:01 |
Skąd: gdynia Od: 2010-07-06 Postów: 3 | czesc jestem tu nowy koval mam taunusa z 1982 ostatnią wersje ghia z 2.0v6 czy ktos mi doradzi czy 2,9v6 ciezko tam wsadzic czy duzo pracy |
ras_kristoff | 06.07.2010 11:47 |
Skąd: Kraków Od: 2004-12-24 Postów: 219 | jedno słowo: interpunkcja! |
szafa | 06.07.2010 12:52 |
Skąd: Andrychów/Pisarzowice Od: 2008-04-29 Postów: 886 | Kolejny do kundlenia auta... |
koval1982 | 06.07.2010 13:37 |
Skąd: gdynia Od: 2010-07-06 Postów: 3 | czemu kundlenia auta ten silnik co mam jezdził 10 lat na gazie to dopiero porażka |
Heniu | 06.07.2010 15:18 |
Skąd: Kraków Od: 2008-03-19 Postów: 531 | wejdź na capri pl i tam takich wątków masz od groma. np tu http://www.capri.pl/forum/438931 sam 2,9 silnik nie jest zły. nie daj się osaczyć;P ale zanim zmasakrujesz silnik zadbaj o blachę, bo to najważniejsze w starch fordach. |
amator | 06.07.2010 16:01 |
Administrator
| no i znowu powraca kwestia ... "czy warto zachować auto w stanie oryginalnym?" ;) Tylko już proszę nie o tym ... A co do 2,9 w Taunusie, to problemów z instalacją nie jest, aż tak duzo, jak to, aby dało się tą furę potem opanować, prowadzić ją, hamować itp. Polecam uwadze kwestie wytrzymałości mostów, wymiany hamulców, wzomcnienia zawiechy itp. ... |
rybak | 06.07.2010 16:09 |
| jak masz 2,9 ze wszystkim a nie sam silnik, to problemu miał nie będziesz |
koval1982 | 07.07.2010 12:52 |
Skąd: gdynia Od: 2010-07-06 Postów: 3 | A MOŻE KTOŚ MI DORADZI CO WARTO W NIM ZROBIĆ CZY ZROBIĆ TEN MOTOR I POWIEDZMY ZAMONTOWAĆ DWA GAŻNIKI ??? BLACHARKĘ JUŻ ROBIĘ LAKIER TEŻ SOBIE ZROBIĘ |
szafa | 07.07.2010 14:22 |
Skąd: Andrychów/Pisarzowice Od: 2008-04-29 Postów: 886 | Jeśli silnik ma zgodne numery z budą to warto go ratować. Takich aut gdzie jest oryginalny silnik z którym wyjechało z fabryki jest bardzo niewiele. |
amator | 07.07.2010 15:28 |
Administrator
| no dokładnie. Jeśli natomiast silnik był już zmieniany, to ewentualnie kupić inny 2.0 lub 2.3 ale ZDROWY !!! (z udokumentowanym przebiegiemm) i poprostu cieszyć się jazdą bez kombinacji i cudowań. Tradycyjny problem z brakiem mocy, polaga na tym, że większość silników w starych Fordach jast poprostu zajechana. I wydaje się, że one takie są poprosu słabe. I bzdura ... Naprawdę zdrowe 2.0 robi robotę. |
Heniu | 07.07.2010 19:19 |
Skąd: Kraków Od: 2008-03-19 Postów: 531 | 2,3 też potrafi granadą pomiatać jak trzeba. kręci bączki:P |
nebel | 08.07.2010 15:08 |
Od: 2006-07-26 Postów: 319 | Jak wyżej nic dodać nic ująć. Remont silnika bez oszczędzania to duuża kasa. Jak niezgodny z nr budy to się nie opłaca. |
rogal | 08.07.2010 20:00 |
Skąd: Bydgoszcz-złotniki Od: 2006-02-04 Postów: 768 | Jesli silnik zgodny z buda to zostaw w garażu a pod mache wsadź 2.9.Czy dużo pracy i cieżko?? dla mnie nie....a jak dla Ciebie to nie wiem. |
(las | 29.04.2012 15:58 |
Skąd: płock Od: 2012-03-26 Postów: 31 | Witam mam pytanie i muszę sie podczepić pod jakis temat.Chodzi oczywiście o silnik v6 jakie paliwo ?nalałem czystej etelina 95 i troche go przepalałem po kilku dniach przyszło mi do głowy że nie które stare silniki chodziły na mieszance oleju 5na 1 czy jakoś tak.Jak jest z V6? |
rogal | 29.04.2012 20:48 |
Skąd: Bydgoszcz-złotniki Od: 2006-02-04 Postów: 768 | heheheh 1 kwietnia był miesiąc temu :):):) |
(las | 29.04.2012 21:16 |
Skąd: płock Od: 2012-03-26 Postów: 31 | Pytam powaznie ale z postu rogala wnioskuje że na czystej .Kiedy ogladałem wczesniej Taunusa którego nieudało mi sie kupic facet twierdził że dodaje do benzyny jakis sirodek coby niewypalały sie zawory wtedy niezastanawiałem sie nadtym pomyślałem że chodzi o mieszankę i oile wiem to chyba syrena chodziła na mieszance .Niby proste pytanie ale mam wątpliwosci przecierz kiedys była benzyna zielona o mniejszej ilości oktanów teraz jest żółta i czerwona. |
rogal | 29.04.2012 22:42 |
Skąd: Bydgoszcz-złotniki Od: 2006-02-04 Postów: 768 | teraz już nie ma etyliny(to było właśnie paliwo całkowicie mieszalne z olejem np mixol),lejesz wiec czystą ponieważ to jest silnik 4suwowy a syrena była 2suwowa. |
amator | 29.04.2012 22:55 |
Administrator
| Kiedyś benzyna zawierała spory dodatek ołowiu. Było to co prawda szkodliwe dla środowiska, ale zapewniało większą żywotność ówczesnych silników. Teraz benzyna jest teoretycznie bezołowiowa, a większość nowych głowic ma w związku z tym utwardzane gniazda zaworów. Dlatego zaleca się, aby do staszych konstrukcji, podczas tankowania dolewać dodatek, który uzupełnia brak ołowiu. np. |
(las | 30.04.2012 00:21 |
Skąd: płock Od: 2012-03-26 Postów: 31 | I wszystko jasne. |
Kalle | 30.04.2012 08:08 |
Skąd: Warszawa Od: 2011-12-05 Postów: 128 | Na shellu też mają dodatek - Millenium się nazywa |
[odpowiedz] |
|