Technika |
Index >> Garaż >> Silnik 2.0OHC efi.do skrzyni cztero biegowej |
[odpowiedz] |
|
Silnik 2.0OHC efi.do skrzyni cztero biegowej |
Autor | Wiadomość |
pegaz82 | 09.03.2011 14:02 |
Skąd: łańcut Od: 2010-10-19 Postów: 6 | Witam.Kupiłem taunusa Mk2 z 70r.niestety z uszkodzonym silnikiem,wiec postanowiłem kupić 2.0OHC bo taki mi polecono ale nie wiem czy to się zegra ze skrzynią czterobiegową?I czy lepiej tek silnik będzie się sprawował na gażniku czy na wtrysku? Pozdrawiam |
zolty | 09.03.2011 15:11 |
Skąd: Szczecin Od: 2010-10-19 Postów: 198 | a jaki silniczek miałeś i jaki silniczek jest/był fabrycznie wstawiony ?? |
pegaz82 | 09.03.2011 16:07 |
Skąd: łańcut Od: 2010-10-19 Postów: 6 | Silnik był fabrycznie wstawiony 1.6L. 2.0mam okazję nabyć z osprzętem wtryskowym i gaźnikowym i też nie wiem który by się bardziej nadawał? |
zolty | 09.03.2011 16:28 |
Skąd: Szczecin Od: 2010-10-19 Postów: 198 | Ogolnie ja jezdilem na 2.0 ohc z gaznikiem i bylem bardzo zadowolony i do tego ladnie sie zrywal :). Ja sie nieznam za bardzo na mechanice ale jak wymienisz silnik z 1.6 na 2.0 to zeby ci most lub skrzynia nie padla. Ja ci bym ci polecal gazniczek odpowiadajac na pytanie, A tak przy okazji chcesz go jako orginal zostawic czy na rajdowke zrobic ???? |
paras | 09.03.2011 16:46 |
Skąd: Kraków Od: 2005-09-12 Postów: 115 | jak weźmiesz silnik z kompletnym zestawem sprzęgła to wszystko będzie pasować ew. przełożysz sprzęgło z 1.6 do 2.0 w końcu coś spasuje mostem się nie przejmuj bo jak ma się rozlecieć to i tak się rozleci;) a w ogóle w jakim stanie te silniki, jak gaźnik działa i EFI? sprawdzałeś czy ktoś Ci doradza? |
zolty | 09.03.2011 19:15 |
Skąd: Szczecin Od: 2010-10-19 Postów: 198 | Paras a ty massz wozidlo fordowskie?? Bo awatarek ladny jest XD |
Mishq | 09.03.2011 19:49 |
Skąd: Brzozów Od: 2006-11-26 Postów: 454 | ten avatarek to już rozbity widziałem go u Classmobila w "parku" |
pegaz82 | 10.03.2011 04:37 |
Skąd: łańcut Od: 2010-10-19 Postów: 6 | Jeśli chodzi o mechanike to jestem zupełnym laikiem.Chciałem zmienic ten silnik 1.6 bo wydaje mi się ze do takiego ciezkiego samochodu jest za słaby,i musiałbym pare groszy w niego włozyc bo ma uszkodzony gaźnik.A ten efi,to gościu mi powiedział że ma również do niego zestaw gaźnikowy... Co do wcześniejszego pytania to zamierzam zostawić go w oryginale w miarę możliwości.Narazie jest w fazie rozbiórki,blacharka będzie zrobiona od podstaw i zmiana koloru z czerwonego na popielaty(grey)metalik.Dzieki za pomoc.Pozdrawiam. |
amator | 10.03.2011 05:50 |
Administrator
| Cześć i czołem. Słuchaj sprawa jest bardzo prosta - o czym zresztą pisaliśmy już nie raz na tym forum [wyszukiwarka!]. Uważam, że 2.0 R4 to idealny silnik do Taunusa. Dobrze pracuje ze skrzynią 4b i most od 1,6 spokojnie wytrzyma. Chyba, że jest padnięty, to się posypie i przy słabszym silniku. W takim zestawie będziesz miał naprawdę niezłe przyspieszenie i wystarczającą moc do ciężaru Forda, co wyrównuje spalania na 8-10 l./100km Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym kompresję i stan obu silników i wybrał po prostu lepszy i o mniejszym przebiegu. Ale jeśli nie możesz tego stwierdzić, to raczej zaryzykuj EFI, bo być może jest nowszy. Z tym, że ostatecznie nie podpinaj wtrysku i kompa tylko zwykły kolektor z gaźnikiem. |
Tive | 10.03.2011 07:23 |
Skąd: jastrowiec Od: 2009-11-26 Postów: 102 | dawaj fure do galeri |
Heniu | 10.03.2011 09:47 |
Skąd: Kraków Od: 2008-03-19 Postów: 531 | czerwony rozbitek u classa był mój... ale to było dawno. |
Heniu | 10.03.2011 09:48 |
Skąd: Kraków Od: 2008-03-19 Postów: 531 | aa byłbym zapomniał - 2,0 OHC jest w porzadku. i na gazie i na benie. |
Mishq | 10.03.2011 09:49 |
Skąd: Brzozów Od: 2006-11-26 Postów: 454 | kolego pegaz82 widze że jesteś z Łańcuta poszukaj tu albo na capri.pl użytkownika Marcin(MAIN) Misiek skontaktuj sie z nim on Ci pomoże |
Mishq | 10.03.2011 09:52 |
Skąd: Brzozów Od: 2006-11-26 Postów: 454 | Marcin też z Łańcuta jest to Ci podpowie co zrobić |
szafa | 10.03.2011 15:00 |
Skąd: Andrychów/Pisarzowice Od: 2008-04-29 Postów: 886 | !.6 daje rade w taunusie bez większego problemu. Jesli nie zwracasz uwagi na oryginalność to wsadź 2.0 i też będzie dobrze. efi czy gaźnik... różnica w podpięciu kompa do wiązki z taunusa. Skrzynia siada most tez bez problemu. Polecam gaźnik, weber dgav 32/36 i więcej do szczęścia nie potrzeba:) |
pegaz82 | 10.03.2011 15:22 |
Skąd: łańcut Od: 2010-10-19 Postów: 6 | Czy dobrze zrozumiałem,że skrzynia siada przy silniku 2.0?? |
Tive | 10.03.2011 15:46 |
Skąd: jastrowiec Od: 2009-11-26 Postów: 102 | Szafie z tym siadaniem chodziło o to ze pasuje jedno z drugim :) |
szafa | 10.03.2011 16:59 |
Skąd: Andrychów/Pisarzowice Od: 2008-04-29 Postów: 886 | Wybacz pegaz za uzycie nieodpowiednich słów. Chodzi o to że skrzynia pasuje i wytrzyma pracę z silnikiem 2.0 tak samo jak most od 1.6. Wszystko ze sobą bardzo dobrze współgra. |
Mishq | 10.03.2011 20:44 |
Skąd: Brzozów Od: 2006-11-26 Postów: 454 | ale lepiej kupić kolejny most :) wiem to z własnego doświadczenia też zmieniałem z 1.6 na 2.0 i to 2.0 szybko sobie ze starym mostem poradziło :) |
szafa | 10.03.2011 21:43 |
Skąd: Andrychów/Pisarzowice Od: 2008-04-29 Postów: 886 | To jak będziesz zmieniał od razu most... to ja odkupię ten od 1.6:) bo mój jest w stanie agoni... a ten co kupuje teraz.. też nie najlepszy |
[odpowiedz] |
|