Forum

[Szukaj na forum]

Technika
Index >> Garaż >> Demontaż zegarów i deski TC2
[odpowiedz]
[1]
Demontaż zegarów i deski TC2
AutorWiadomość
Curtis_88_wfe24.03.2016 11:23

Skąd: Wrocław
Od: 2016-02-13
Postów: 20
Znów ja, znów z nowym tematem.
Tym razem chodzi o deskę i zegary.
Chciałem ją zdemontować i wymienić zegary na takie z obrotomierzem. W związku z czym:
-Jak się demontuje ściemniacz?
-Wkręty czy zaczepy? Gdzie ich szukać
-Czy są jakieś jaja, np aby zdemontować deskę to trzeba, nie wiem, popukać w szybkę od zegarów trzy razy?
-Czy tę dolną cześć deski się demontuje także?
Mishq24.03.2016 22:30

Skąd: Brzozów
Od: 2006-11-26
Postów: 454
hahaha myślisz że wyjmiesz stare zegary i dasz takie z obrotomierzem i bedzie wszystko ładnie działać?
Curtis_88_wfe25.03.2016 17:48

Skąd: Wrocław
Od: 2016-02-13
Postów: 20
Nie nie, ja tylko fizycznie muszę ogarnąć, elektryka to problem dla elektryka.
Z resztą - w capri mam 2.9 efi,. a też była 1,6 z deską z dwoma zegarami.
Bez problemu gra do teraz obrotomierz, temperatura, prędkość, ładowanie, paliwo....
Pietia25.03.2016 18:34

Skąd: Jawor
Od: 2007-03-04
Postów: 410
Jest to do ogarnięcia, tylko nie wiem jak. Paras u siebie wymieniał i jest na to jakiś prosty patent. Ja kiedyś chciałem wyciagnac zegary i wymienić żarówki od podświetlenia, ale poległem na odpięciu linki od prędkościomierza.
Napisz do Parasa na priv i spytaj o to. Powodzenia
Curtis_88_wfe25.03.2016 18:42

Skąd: Wrocław
Od: 2016-02-13
Postów: 20
Generalnie, to nie wiem czemu miałoby podłączenie elektryki stanowić problem.

"Przy zegarach z zegarkiem kolejność kabli w kostce to:
Duża kostka:
1. Brązowy
2. Biało-Czarny
3. Niebiesko-Zielony
4. Żółto-Czarny
5. Niebieski
6. Niebiesko-Biały
7. Zielono-Czarny
8. Czerwony
9. Żółto-Biały

Mała kostka:
1. Niebiesko-Czarny
2. Brązowy (zmostkowany jeden kabel idzie do dużej kostki )
3. Żółto-Biały (zmostkowany jeden kabel idzie do dużej kostki )
4. Czerwono-Biały

Przy zegarach z obrotomierzem kolejność kabli w kostce to:
Duża kostka:
1. Biało-Czarny
2. Niebiesko-Czarny
3. Brązowy
4. Niebiesko-Zielony
5. Żółto-Czarny
6. Niebieski
7. Niebiesko-Biały
8. Zielono-Czarny

Mała kostka:
1. puste miejsce
2. Brązowy (zmostkowany jeden kabel idzie do dużej kostki )
3. Tu doprowadzamy kabel z aparatu zapłonowego
4. Żółto-czarny
5. Żółto-Biały


Po tym powinno wszystko dobrze działać (przynajmniej u mnie działa;) ) i nie przejmuj się że został kabel czerwony (od zegarka) i Źółto-Biały, umnie tak jest a wszystko działa;)

Gleacken Wyślij wiadomość Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-23 22:26:17 / zgłoś do usunięcia 0"
Marcin8825.03.2016 19:32

Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Od: 2010-07-13
Postów: 141
Jak w dwójce jest -nie wiem, ale podejrzewam , że podobnie jak w trójce.
Ściemniacza nie mam, więc nie podpowiem jak zdemontować.
Noe kojarzę by były tam zaciski, raczej same wktęty. Zegary są przykręcone do maskownicy od spodu, także wszystko zdejmujesz. Ale żeby to zrobić, musisz odkręcić górną osłonę kolumny kierownicy (i wyjąć plastik z gwintem - do siebie albo od siebie. Dobrze też przed wszystkim zdjąć kierownicę. Dołu deski się nie zdejmuje bo jest połączony z budą.
Mishq25.03.2016 23:00

Skąd: Brzozów
Od: 2006-11-26
Postów: 454
tutaj jest napisane żeby doprowadzić kabel z aparatu zapłonowego a w instrukcji na capri.pl że z zacisku "1" na cewce
PL25.03.2016 23:16

Skąd: Ząbki
Od: 2012-03-29
Postów: 156
Przewód od aparatu też idzie do cewki tak że nie ma znaczenia skąd się poprowadzi.Mowa oczywiście o aparacie z przerywaczem a nie bezstykowym.
pitcarn26.03.2016 09:24

Skąd: Wrocław
Od: 2011-10-01
Postów: 109
Dawno nie zaglądałem na forum.

Curtis nie kombinuj :) Zmieniałem u siebie w taunim zegary na obrotek i nie było żadnego problemu.
Deskę zdejmuje się bardzo łatwo, odkręcasz parę śrub mocujących dechę oraz kilka mocujących zegary (z tego co pamiętam to śruby są wkręcone pionowo w górę daszka) Następnie po delikatnym wyciągnięciu zegarów odłączasz poprzez ściśnięcie białej wtyczki linkę prędkościomierza, Trzeba jeszcze odłączyć 2 wtyczki długą i krótką (tylko delikatnie żeby nie uszkodzić taśm). Potem zgodnie ze schematem na c.pl wyciągasz przewody z wtyczek (bardzo łatwo wystarczy je tylko odpowiednio podważyć i same wyskakują ) i przekładasz w odpowiedniej kolejności. Trzeba dołożyć jeden przewód na cewkę do obrotomierza i już wszystko działa.

[odpowiedz]
[1]