Forum

[Szukaj na forum]

Technika
Index >> Garaż >> Kable WN itp.
[odpowiedz]
[1] 2 > >>
Kable WN itp.
AutorWiadomość
Michal31.10.2003 13:23

Skąd: Gdańsk
Od: 2003-10-29
Postów: 439
Witam :) Przenosze sie z moimi problemami tutaj :)
Wymienilem dzis w autku kable WN, kopolke i palec rozdzielacza i musze powiedziec, ze to co sie mowi to prawda. Auto naprawde zapier...nicza. No po prostu cudo. Ale nie o tym chcialem. Jak wykrecilem ost swiece (4 - przy szybie ;) to okazalo sie ze cala ale to cala byla w oleju. Nie dobrze, prawda? Czy mogla to byc wina ww kabli i teraz juz bedzie OK? Czy to cos innego bedzie?

Ale jestem dzis szczesliwy :D :!:
314TeR31.10.2003 13:28

Skąd: Warszawa
Od: 2003-10-28
Postów: 442
Hmmm ciężko powiedzieć. Jak nie palił ci na tym garze, to mogła się "zalać". Wsadź wyczyszczone, lub nowe świece, pojeździj z tydzień, wykręć i obejrzyj.

To co powinieneś tak czy siak zrobić - to zmierzyć kompresję w silniku. Podjeć do jakiegoś warsztatu, lub pożycz od kogoś takie urządzonko do mierzenia kompresji.
trójkąt31.10.2003 15:54

Skąd: Milanówek
Od: 2003-10-28
WWW
Postów: 92
jeśli to jest r4 to niestety mozesz mieć zurzyte uszczelniacze na zaworach i... pierścienie.. najlepsza metoda to mienić uszczenienia na zaworach i sprawdzić ciśnienie na garkach czy aby już się nie kończy ...
Michal31.10.2003 18:29

Skąd: Gdańsk
Od: 2003-10-29
Postów: 439
Jednak po przejechaniu ~20 km wszystko wrocilo do tego co bylo przedtem. Dupa.
amator31.10.2003 20:52
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3558
[quote:95248d6934="Michal"]Jednak po przejechaniu ~20 km wszystko wrocilo do tego co bylo przedtem. Dupa.[/quote:95248d6934]

Kurna, mialem ten sam problem ... hahaha. Dalem nowki swieczki, nowki kabelki, sprawdzilem iskre. pochodzil, pochodzil i sie zesralo. Ledwo dojechalem na dwoch garach do mechanika. No i diagnoza - cisnienie - git, gaznik do roboty. Dzisiaj odebralem auto. Pali na 4-rech :) ... ale za to gasnie, jak tylko zdejme noge z gazu :( Jeeeeny chyba zwariuje. czy ktos zna normalnego fachowca?

aaaa ciekawostka .... na gazie cyka niczym zegareczek :) benzynka mu nie odpowiada.
Ramboost03.11.2003 09:12

Skąd: Scunthorpe
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 768
Helloł.
Stary numer z tym gasnącym silnikiem. Albo mechanik zakręcił ci wolne obroty albo masz zatkaną dyszę wolnych obrotów. Na gazie mu to nie robi różnicy bo ciągnie ile chce z osobnej słomki. W oplu żony miałem ten sam numer i jak już byłem wkurzony i gotów rozkręcać gaźnik to po paru mocnych przygazówkach przestraszył się i odetkał. I tak już zostało.
Natomiast mój kanarek jest bardziej cwany. Na ciepło odpala od pyknięcia, ale zimny rano to cała Historia Odpalania Taunusa. Rzadko, ale zdarza się coś takiego: jak wykręcę cały prąd z aka (słabe jest po prostu)to wyciągam stary akumulator - prędzej go opisywałem - daje 16V. No i ten robi z rozrusznika wentylator i odpala wóz w sekundę.
Dobre, co? 8)
314TeR04.11.2003 00:15

Skąd: Warszawa
Od: 2003-10-28
Postów: 442
Jeżeli masz problemy z odpalaniem na zimnym silniku to nic innego jak źle ustawione ssanie.
Ramboost04.11.2003 08:37

Skąd: Scunthorpe
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 768
Wiesz co. Chyba jednak zupka cofa się z pompki paliwa przez noc. Jak złapie to pochodzi 2s i zgaśnie. Tak ze trzy razy. A jak załapie na dobre to już spoko.
Ale to ssanie sprawdzę :wink:
Ramboost04.11.2003 09:13

Skąd: Scunthorpe
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 768
W temacie o olejach opisałem sytuację z platynkami. Objawy u ciebie, Michał są identyczne jak u mnie gdy spalał plastik w platynkach i przerwa sukcesywnie po paru kilometrach zmniejszała się do zera i bruuuu... stoję. A na początku chodzi jak żyleta. Sprawdź przerwę - +-0,5mm. Jak jest OK to szukaj dalej. A spalało się bo ako dawało 16V.
Pozdr...
Tadek
amator04.11.2003 21:32
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3558
[quote:12362a4bfd="Okrutniaczek"]Jeżeli masz problemy z odpalaniem na zimnym silniku to nic innego jak źle ustawione ssanie.[/quote:12362a4bfd]

No ja tez stawiam na ssanie. Jak wieczorkiem wyłanczasz silniczek to przygazujesz i zupka zawsze zostaje w gaźniku. Więc jak z prundem jest git to pozostaje tylko ssanie. Ja mam stary gaznik fordowski z automatycznym ssaniem i jak mi się zwaliło, to lipa była całkowita. Teraz na razie pali "na dotyk" nie zaleznie od temp.
No tylko z tymi obrotami ... teraz gasnie i na gazie :( Zreszta znowu pojechal do warsztatu :(

pozdrowienia
GośćNo panowie, wsadzilem dzisiaj jeszcze nowe swieczki i to byl chyba glowny problem :) Jezdzi bardzo dobrze, w sumie bierze olej, ale niech sobie bierze jak musi :) Jakby kogos interesowalo to swiece NGK bo nie znalazlem Motorcrafta.
314TeR04.11.2003 23:51

Skąd: Warszawa
Od: 2003-10-28
Postów: 442
To jakie włożyłeś w taki silnik nie ma praktycznie znaczenia. Jak bierzez olej to i tak ja zaraz zachlapie.
Starszy07.06.2006 18:45

Od: 2006-04-28
Postów: 8
Panowie! jaki akumulator jest optymalny do Tauniego 1.6?? :roll: :o
gleacken08.06.2006 16:47

Skąd: lublin
Od: 2004-05-14
Postów: 1297
hmm jak dla mnie to 55 albo 60 wystarczy :) zalezy w jakim stanie jest, jesli ma problemy z odpalaniem to mozna by sie pokusic o wiekszy ale mysle ze 55/60 spokojnie wystarczy
Michal08.06.2006 22:08

Skąd: Gdańsk
Od: 2003-10-29
Postów: 439
ja mialem 45Ah i nie bylo zadnych problemow, nawet zima
Cinekas26.02.2008 18:31

Skąd: Gdańsk
Od: 2008-02-12
Postów: 526
[quote:4b932e45ff="Starszy"]Panowie! jaki akumulator jest optymalny do Tauniego 1.6?? :roll: :o[/quote:4b932e45ff]
około 50Ah wystarczy ci spokojnie :)
Biger27.02.2008 13:30

Skąd: Kraków
Od: 2007-04-23
WWW
Postów: 191
[quote:017f3cc5b3="Cinekas"][quote:017f3cc5b3="Starszy"]Panowie! jaki akumulator jest optymalny do Tauniego 1.6?? :roll: :o[/quote:017f3cc5b3]
około 50Ah wystarczy ci spokojnie :)[/quote:017f3cc5b3]

podzielam ... i do tego jaki kop jeszcze ... :D
Cinekas27.02.2008 14:21

Skąd: Gdańsk
Od: 2008-02-12
Postów: 526
No chyba że kolega chce podłączac pod ten aku jakis sprzęt audio(wzm. subwoofery itd) wtedy 50Ah to za mało :P
żuczek15.02.2011 22:06

Skąd: Wojnicz
Od: 2011-02-03
Postów: 21
Witam,nie chce zakladac nowego tematu bo zauwazyłem ze taki problem jest tu po czesci opisywany,a mianowicie auto nie chce zapalic na zimnym silniku ,i tez podejżewam ze przyczyna jest ssanie ,tylko jak to wyregulowac i gdzie,ford taunus 1.6 ohc 78r (Najdziwniejsze jest to ze z dużą łatwości zapala na gazie,jednak ja chce miec samochod sprawny na benzynie a samego gazu sie po prostu pozbyć na zawsze)
szafa15.02.2011 22:19

Skąd: Andrychów/Pisarzowice
Od: 2008-04-29
Postów: 886
no to jeszcze potrzeba wiedzieć jaki gaźnik i jakie ssanie:)

[odpowiedz]
[1] 2 > >>