Forum

[Szukaj na forum]

Technika
Index >> Garaż >> Zawory
[odpowiedz]
[1]
Zawory
AutorWiadomość
Gość[b:6b6d882734]Mam problem ze swoim Taunusem,mianowicie klepia mi zawory,robiłem klawiature jest wporzadku ustawiłem troche mniej fabrycznie podaja 35 45 a ja ustawilem na 30 35 i ciagle klepia! kumpel jak pierwszy raz zobaczyl bryke i posluchal ja chodzi to zapytal sie czy to diesel! załamka Silnik 2.0 V6 pomóżcie bo w koncu skrece je bez luzu...[/b:6b6d882734]
Michal02.02.2004 22:56

Skąd: Gdańsk
Od: 2003-10-29
Postów: 439
Hm, nie wiem gdzie w V jest walek, ale u mnie w rzedowce to wlasnie luz walka (2mm) robi taki klekot ze brzmi to jak diesel.
langi02.02.2004 23:38

Skąd: Łódź
Od: 2003-10-28
Postów: 317
Mam 2.3 V6 i ten sam problem, ustawione już były na 15 - 20 i też klepały, wlałem gęstego oleju to jest trochę ciszej. Męcze się z tym już kilka miesięcy...
Gość[b:8457e55525]Dzieki przynajmniej nie jestem sam z tym problemem...ale wiecie silniczek i to jeszcze V powinien szumieć jak ciepły letni wiatr a nie klekotac,jęczeć, stekać,charczeć,pierdzieć i zgrzytać...Mam taka shize żeby mechanicznie doprowadzić swojego Tauniego do stanu jak z fabryki,żeby silnik był cichszy niż w merolu,żeby skrzynia chodziła jak masełko,żeby dyfer nie wył,założyć wspomaganko że paluszkiem kółeczko się kręci,hamulce żylety nie skrzypiące,zawieszenie cichutkie żebym od miekkości i bujania mógł po przejażdzce puscic hawta z uśmiechem....a lakier blacha olać...na pierwszy rzut oka złom ale tak naprawde jak nuwka fumfelka,z kopytem jak porsche he he...ale z kad kase i czas to nie wiem...[/b:8457e55525]
langi03.02.2004 15:09

Skąd: Łódź
Od: 2003-10-28
Postów: 317
prawda prawda z tym silnikiem, też mnie to denerwuje :x a wspomaganie to miodzik :) wiem bo mam całkiem przyjemna jazda
314TeR03.02.2004 21:46

Skąd: Warszawa
Od: 2003-10-28
Postów: 442
Masz gaz ?? może masz już tak wypalone gniazda, że żadna regulacja ci nie pomoże... a faktem jest, że trzeba troszkę pomęczyć się z zaworami i gazem w V6. Ale generalnie nominalne luzy są OK. Miałem/mam dwie V6 2.8i i obie pracowały/pracują jak marzenie, automacik załącza się i zmienia jak mailnka, dyferek cichutki, a wspomaganko pozwala kręcić jednym paluszkiem...

Sprawdź dokładnie silniczek, może coś z nim jest nie tak :(
trójkąt04.02.2004 18:10

Skąd: Milanówek
Od: 2003-10-28
WWW
Postów: 92
klepać może zużyty wałek rozrządu i szklanki na wałku... jeśli zmiana luzów niepomogła to to jest najbardziej prawdopodobną przyczyną... doraźnie można przeszlifować szklanki .. po takiej operacji silnik powinien cicho chodzić.. ale to jest początek końca silnika a raczej wałka rozrżadu...
Pająk05.02.2004 10:10

Skąd: Warszawa
Od: 2003-10-30
WWW
Postów: 900
dokładnie tak jak pisze Trójkąt, je też stawiam na wałek i szklanki.
langi05.02.2004 10:59

Skąd: Łódź
Od: 2003-10-28
Postów: 317
Skoro jesteśmy przy temacie to się jeczsze podpytam

Jest taki motyw, że był robiony remont tego silnika, ale to pomijam, bo nie ja go robiłem. Generalnie słychać jakby klepał tylko jeden, i to już zaraz po ustawieniu, po 3 tyś na gazie nie słychać żeby szczególnie głośniej chodził niż zaraz po regulacji. Jest jeszcze tak sytuacja, że czasami na rozgrzanym silniku przestaje klepać, na chwile, a na jednej z pokryw, od wewnątrz zauważyłem ślady, jakby uderzał w pokrywę, to możliwe w ogóle??
Gośćjeśli jeszcze masz problen z ustawieniem zaworów to, zawory należy ustawić na 25/20 ale sprawdz czy dzwigienki zaworowe nie mają zagłębień,
jeśli tak ,to trzeba zagłębienia zeszlifować i silniczek będzie szumiał jak wiatr.

[odpowiedz]
[1]