Forum

[Szukaj na forum]

Technika
Index >> Garaż >> osiągi taunusa 2.0 v6
[odpowiedz]
[1]
osiągi taunusa 2.0 v6
AutorWiadomość
Gośćmam taunusa 2.0 v6 zapala z pierwszego i ogolnie calkiem elastyczny...
jade na trasie dyma mnie kazdy diesel i wszystko ponizej 1.8 na benzynie... z pod swiatel jest jeszce ciekawiej tak motorynke to wezme....
zmierzylem kompresje i 1cyl:4,8 2cyl:5 3cyl:4,2 4cyl:5,5 5cyl:uwaga! 7,5 no i 6cyl: 4,2 hmmmm kocham ten samochód...jak ktos nie wierzy to dodam ze V-ki odpalaja bez problemu na kompresji 4 biorac pod uwage niesamowite mozliwosci regulacji gaznika solex ktory obsluguje silnik o roznych pojemniosciach...tylko kurcze skad taka zajebista komprecha? zawory? uszczelki glowic? krasnoludki?

a co do gazu jesli pali okolo 20 to nie ma kompresji a wdlug danych graniczna wartosc to od 950 do 1150 przy czym gdy masz te 1150 to rwiesz asfalt przy 2000tys obr. eh
Gośćhe he zapomnialem jeszce o zaplonie! wlaczam se stroboskopik i zamiast na kole w okolicach blaszki punkt wypada mi tak pod spodem jakies 6cm od blaszki i najciekawsze jest to ze wtedy najlepiej chodzi bo na fabrycznym starsznie strzela...i po podpieciu podcisnienia wraca tez 6 cm i tak zostaje...chyba mam rozrzad nieustawiony bo silnik zyje wlasnym zyciem przepraszam ale musze KURWA CO ZA GRAT!
314TeR21.04.2004 23:39

Skąd: Warszawa
Od: 2003-10-28
Postów: 442
Po pierwsze, taka kompresja... to hmmm... potrzeba żeby ktoś z pojęciem obejrzał i pomierzył dobrym sprzetem...

Po drugie jak masz gaz to trzeba ustawić zawory !!!!!
Gaz je makabrycznie szybko wypala i trzeba regulować co 4-5 tyś km...

Jak kompresja będzie OK - to trzeba po kolei eliminować usterki - wyregulować gaźnik, zapłon - jak na bęzynie będzie chodzić OK, to wtedy zabieramy się za gaz... może masz już membrany na parowniku padnięte.

I najważniejsze, super extra zdrowe 2.0 V6 ma 90 koni i nie oczekuj od niego odejścia takiego jak np. Brava 1.2 - objedzie cię z palcem w d... to po prostu inna generacja aut :( - ale dźwiękiem V6 z R4 nie ma co się równać...
Gośćgaz mam nuwka sztuka moze 500km ma przejechana instalka,zawory sa spox tylko ciagle klepia bo na walkach chodza mimosrodem no kurcze silnik zlom i bez kitu to jednak 90 koni i powinno sie zwawo zwijac przynajmniej poldka powinno brac a on nawet nie sypie na jedynce...a gaz to mi kutasy zalozyli 1400zl i mikser na chama wjebany w pokrywe filtru powietrza obrzygany silikonem od gury do dolu dziury jak palec byly, i jeszce kurwa mowili ze mikserow nie ma do tego gaznika a jest mikser mozna kupic bez problemu montowany jako segment gaznika pali bez problemu ssanie dziala i nie niszczysz niczego kurwa dac komus, gnoje bez pojecia i wiecie czemu tak jest? bo jak podjedziesz bmw to jestes klient masz fajne autko albo jakis golf jeste wporzo niemiecka fura i pogadac mozna podjedziesz taunusem albo scorpio albo wogole fordem to juz panie co to za samochod kiepski silnik juz koncowka i mechaniczek patrzy na nas jak na biedakow lachow czy pojebow i ma w dupie nas i nasz samochod , zawsze cos zjebie bo mu sie nie che wysilac do takiego zlomu jakim wedlog nich jest ford wiecie jak to sie smieja ford gowno wort nie zdzierze tego co za fiuty 1400zl! i tak zjebac...boze za co...bede jechal do nich na regulacje ma fotke tego miksera i ich tak zjebie....ja autentycznie mam fobie przed mechanikami w tym kraju i wiem jak to nazwe[b:2d5afe3c89] MECHAFORDOFOBIA[/b:2d5afe3c89]
Ramboost22.04.2004 09:07

Skąd: Scunthorpe
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 768
Chłopie, wyluzuj.
Każdy ma jakiś problem ze swoim autem, a jeśli powie, że nie, to kłamie albo nie ma auta.
Pojedź do mechaników od gazu i każ im to naprawić. Poproś o dokładne wyszczególnienie na rachunku cen części. Powiedz, że mają ci zrobi ć tak jak miało być lub niech zabierają całą instalację spowrotem. Moja instalacja kosztowała 1150. Jeśli twoja 1400 to przepłaciłeś. Aby ich nakłonić do naprawy powiedz, że na przeglądzie chcieli adres warsztatu w którym taką fuchę odwalają i że chcieli zatrzymać za to dowód rejestracyjny, itp...
Jak ja zakładałem gaz to gość po długich poszukiwaniach nie znalazł miksera do 2,0R i za moją zgodą założył rurki wchodzące do gaźnika. I efekt jest taki, że pali 12 L na automacie i naprawdę nie narzekam.
monter2522.04.2004 09:50

Skąd: gliwice
Od: 2004-03-30
Postów: 29
Jola-
czy ta słabośc silnika i strzelanie jest od zawsze czy od jakiegoś czasu?bo bardzo podobne objawy (słaba komprecha i zapłon z kosmosy) sa jak jest przestawiony rozrząd,wystarczy przesunięcie o jeden ząb i auto niejedzie.
314TeR22.04.2004 12:38

Skąd: Warszawa
Od: 2003-10-28
Postów: 442
Jola - spokojnie... przydało by się nieco polskich literek i znaków interpunkcyjnych...

1. Jeśli klepią zawory to:
a. wcale nie są dobrze wyregulowane
b. masz zuzyte gniazda
c. masz już zjechany wałek i nie da się wyregulować luzów
d. masz źle ustawiony zapłon, co wskazuje twój opis ze stroboskopem.

2. Od gazu wiekszość to partacze... trzeba egzekwować rękojmię na wykonaną usługę

3. Jeśli masz naprawdę padło z silnika i maxymalnie rozregulowany to nie oczekuj, że ci to bedzie chodziło... nawet "jakoś". Przy takim stanie silnika to z oryginalnych 90 masz może 45 więc się nie dziw, że cię wszystko objeżdża.


Przedewszystkim zacznij od dobrej diagnostyki silnika. Auto musi najpierw jeździć dobrze na bezynie aby wymagać od niego jazdy na gazie.

Skąd jesteś, napewno ktoś bardziej doświadczony z "pojęciem" mógłby obejrzeć ci auto i doradzić co i w jakiej kolejności robić.
Gość[b:497321badd]wiec sa postepy okazalo sie ze zawory byly podwieszone i stad taka komprecha natomiast rozrzad mnie intryguje i jutro sie do niego dobiore ale czy mozliwe jest ze silnik chodzi jesli jest walniety o jeden zab? na lancuchu by nie odpali nawet natomiast tu jest kolo i zebow jest od pyty kumpel mi muwi ze by nawet nieodpalil....wiec jak to jest? a dobra rada dla wszystkich nie ustawiac 20 25 tylko 35 40 wierzcie to sa dane fabryczne a klepac bedzie trudno sie mowi...a i jeszce jeden pikus chyba aparat jes walniety bo zaplon to kosmos jak wyciugne podcisnienie i je zatkam i ustwie fabryczne 6stopni przed i zaloze i odpale to jest jakies 30! przed i nie zmienia sie przy obrotach moze regulator membranka poszla?
chcialoby sie zrobic uszczelki pod glowicami ale nie ma kasy...bylby temat z glowy na dluzszy czas,staremu w scorpio 2.9 rok temu poszla i mial przedmuch obawiam sie ze i mi sie to stanie...ale zobaczymy....
jeszce was pomecze na capri.pl czytalem ze nie tak latwo wladowc do niego skrzynie 5 cos z walkiem i dzwonem dziwne mi sie wydale ze powinna pasowac bez problemu N od grani albo mt75 od scoprio z innym walem przeciez to ta sama rodzina silnikow? no i do sierry 2.0 v6 byly przeciez 5 ? bo cholernie brakuje tego nadbiegu....[/b:497321badd]
Gość[b:c7b633d9de]ach mam dobry humor i cos wam przedstawie...
pewien pomysl zeby nadac agresora furze...
co byscie powiedzieli albo postaracie sobie to wyobrazic i powiedziec co o tym sadzicie gdyby tak jak mk3 jest plastykowy czarny atrapek atrapa jest zrobiona z takich trojkatow ktore tworza iles tam tych paskow i gdzyby tak od gornego paska pojechac czarna matowa farba linie od tej gornej na swiatla i migacze zapetlic na migaczach i wrocic dolem tak zeby porywala sie ta linia z dolnym paskiem atrapy...???? zrobie to u siebie tasma klejaca na probe jakby to wygladalo ale mysle ze bylo by fajne zludzenie stalby sie szerszy optycznie i takie mialby przymkniete oczy natomist z tylu zrobilbym tak: wywalic oryginalny zamek na klapie zaszpachlowac zaspawac na gldko zrobic zamek na linke od poldka i dac silowniki co by sie z gracja otwieralo i na srodku na klapie wlanac znaczek taunusa po lewej na koncu klapy znaczek forda i po prawej na koncu silnik np 2.0 i Gl ???? ale bardziej ciekawi mnie przod wczujcie sie taka bryka z przymrozonymi oczkami dla mnie spox mam jeszce faze ale to trochre nie przktyczne zwalic listwy anty obiciowe i zalatac dziury fajnie idzie profil od nadkol przez caly samochod?? o a apropos tych swiatel z przodu zobaczcie fotke na stronce tego zielonego taunusa mk3 na gorze w lewym rogu i wyobrazcie sobie ta obwodke dobra nie zawracam juz wam dup ale starsznie mnie to cisnelo i musialem sie tym z kims podzielic....dzieks[/b:c7b633d9de]
maciorm22.04.2004 19:23

Skąd: Śląsk
Od: 2003-11-13
Postów: 90
Gdybys czas zmarnowany na myslenie o takich glupotach poswiecil na regulacje i zadbanie o swoje auto to nie musialbys zadawac pytan na forum. Automaniak w TVN utruchomil dzial przedstawiania najgorzej stuningowanych aut, moze sie zglosisz i zrobisz nam wszystkim wstyd w telewizji i wtedy juz zaden mechanik nie potraktuje powaznie wlasciciela taunusa
Gość[b:bf300ead22]Podnisles mnie na duchu dzieki...a forum jest chyba do pisania a nie kurwa do tego zeby mi ktos odpisal taki teks jak pytam o banal a co na pytania z silnikiem tez nikt mi nie odpowie...fajne z was chlopaki...[/b:bf300ead22]
Gośćna twoim miejscu to bym wypierdolił ten silnik na złom skoro cię wkurwia
314TeR22.04.2004 23:02

Skąd: Warszawa
Od: 2003-10-28
Postów: 442
Panowie kultury... nie toleruje takich pyskówek na forum. Jeśli się to powtórzy to pisanie będzie dostępne jedynie po rejestracji i zalogowaniu na stronie, ukruci to zapedy "gości" do zachowania animowości.
granadziarz23.04.2004 09:25

Skąd: Pruszcz Gdański
Od: 2004-02-24
Postów: 441
Jola jak zamierzasz z nami poważnie dyskutować i oczekujesz pomocy to się zarejestruj. W liście kontaktów sprawdź kogo masz najbliżej siebie, podjedź do kogoś po pomoc. Albo napisz przynajmniej skąd jesteś. Ja oferuję ( w dziale warsztaty i sklepy) pomoc. Naprawianie samochodu on line to nie to co tygrysy lubią najbardziej. I odrobinkę kultury słownej na Forum.
Ramboost23.04.2004 09:36

Skąd: Scunthorpe
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 768
[quote:e62aa3eab8="Okrutniaczek"]Panowie kultury... [...] pisanie będzie dostępne jedynie po rejestracji i zalogowaniu na stronie, ukruci to zapedy "gości" do zachowania animowości.[/quote:e62aa3eab8]

Właśnie kiedyś myślałem, czemu tak jescze nie jest ale trudno.
Pamiętacie Yedy? Podobieństwo uderzające.

Jola, nie denerwuj się.
O 19:06 wysłałeś post a o 20:19 opierd@#$łeś wszystkich, że jeszcze ci nie dali odpowiedzi. Dzięki.

I sprawdź wreszcie ten rozrząd.
monter2525.04.2004 10:52

Skąd: gliwice
Od: 2004-03-30
Postów: 29
wracając do przesunięcia rozrządu to da sie odpalic bez problemu,robiłem kiedyś eksperymenty w taunusie 1.6,przesuwałem koła pasowe względem siebie i za każdym razem było gożej niz na fabrycznych ustawieniach:)
Burza25.04.2004 12:21

Od: 2004-04-03
Postów: 178
Najmocniej przepraszam wszystkich...Jola jest glupia tempa dziwxxą ktora szalejke jak ma okres a co do rozrzadu to wyszedl taki numer ze malo sie nie przewrocilem z wrazenia...[b:70ee2e818c]otwieramy pokrywke rozrzadu biore lampke swiece na kola w poszukiwaniu znaczkow i spox ustawione prawidlowo ale ze kolo ktore bylo zamontowane znacznie roznilo sie wygladem od tego ktore mialem na zapas (bylo cale z bakielitu z mala tulejka) postanowilem je zdjac lamiac przy tym jeden zab (srubokret hehe) ale spox zdjolem i przykladam do zapasu i znak jest wybity dokladnie o jeden zab zle albo poprostu roznica jedbego zeba i na silniku kliny nie byly do siebie rownolegle mimo ustawienia prawidlowego biorac pod uwage znak! kolo ktore mialem w silniku bylo bez dziurek cale bakielt i mala tuleja a z jednej strony napis w ramce FoMoCo i mysle sobie podroba ale po krotkjiej chwili kurxa przeciez to FordMotorCompany!
Natomiast kolo ktore mialem na zapas bylo z metalu i mialo obwodke z bakielitu zgrzana do kulka napis byl ford jako znaczek i kropka do ustawiania idealnie pokrywala sie z klinem czego nie bylo w kole na ktorym chodzil odkrylem rowiez 2mm luz na walku rozrzadu,zlozylem odpalilem i nareszcie kura macz silnk ma moc chodzi ciszej i jest elastyczny bo wczesniej na dwojce dragedia....dziwna opcja prosze o komentarze...[/b:70ee2e818c]
monter2525.04.2004 23:20

Skąd: gliwice
Od: 2004-03-30
Postów: 29
i miałem racje z tym rozrządem :lol:
Burza baby jakie są takie są ale nieładnie je wyzywac od k... bo nieznaja sie na motoryzacji!kobitki maja sporo innych, sporych zalet :!:

[odpowiedz]
[1]