Technika |
Index >> Garaż >> POZIOM PALIWA |
[odpowiedz] |
|
POZIOM PALIWA |
Autor | Wiadomość |
norbi | 23.12.2004 15:38 |
Skąd: Jelenia Góra Od: 2004-05-17 Postów: 44 | POTRZEBUJE SIE DOWIEDZIEĆ, CZY KTOŚ WIE JAKI POWINIEN BYĆ POZIOM PALIWA W KOMORZE PŁYWAKA W GAŹNIKU MOTORCRAFTA /W TAUNUSIE 1,6/. |
gleacken | 23.12.2004 17:39 |
Skąd: lublin Od: 2004-05-14 Postów: 1297 | poziomu paliwa sie chyba nie reguluje poczytaj sobie tutaj http://www.okrutny.pulsnet.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=61 jest sporo o tym gazniku:) |
maciorm | 25.12.2004 13:24 |
Skąd: Śląsk Od: 2003-11-13 Postów: 90 | poziomu sie na 100% nie reguluje bo to nie jest gaznik opadowy tylko podcisnieniowy |
Gość | tu norbi, tylko pisze z innego kompa, z którego nie jestem zalogowany. z tym poziomem paliwa chodziło mi o to, iż auto fatalnie mi pali na zimnym silniku. tzn. odpala, bo silnik jest świeżo po remoncie, ale póki sie troche nie rozgrzeje to cięzko wchodzi na obroty, dławi się i gaśnie na biegu jałowym. z elektryka jest wszystko ok., wiec pomyślałem że poziom paliwa w komorze pływakowej jest za niski. już sam nie wiem co myśleć. gażnik wydaje mi się szczelny. chyba w końcu wywale ten gaźnik /szuflade/, bo mnie juz za bardzo denerwuje i wstawię 2-wu gardzielowego webera, musze tylko kolektor ssacy do niego dostac, bo gaźnik już mam. może bedzie lepiej chodzić. z drugiej strony wzrosnie zużycie paliwa. błedne koło. |
lukruś | 25.12.2004 15:34 |
| z tym wzrostem zużycia to bym polemizował . Dobrze ustawiony weberek jest przy normalnej jeżdzie oszczędniejszy . |
maciorm | 28.12.2004 01:55 |
Skąd: Śląsk Od: 2003-11-13 Postów: 90 | z jeszcze drugiej strony, dobrze ustawiona szuflada jest jeszcze oszczedniejsza, dlatego ford to skonstruowal i wprowadzil, to jest najoszczedniejszy gaznik, tylko sprawia problemy, w 95% ssanie i poza tym i skladem mieszanki i wolnymi obrotami niewiele tam do regulacji bo reszta jest dobrze fabrycznie ustawiona, a plywaka sie nie ustawia i poziom w komorze nie ma znaczenia |
lukruś | 28.12.2004 10:10 |
| zacytuje ,, wasze samochody są obliczone i wyprodukowane w innych czasach, wtedy było zupełnie inaczej z serwisami i warsztatami , to że cos jest nieregulowalne to dlatego aby nie trzeba było sie wstydzić za autoryzowane serwisy ,i aby samochody z powodu czynnika ludzkiego nie uchodziły za bardziej awaryjne niz są . ...... ustawienia fabryczne gaźnika są ok, ale wyregulowano je dla innej wartości oktanowej i jakosci paliwa , oraz mnijszej dynamice ruchu ulicznego." wykład od własciciela warsztatu zajmujacego sie naprawami ,regulacjami wtrysków i gaźników (zregenerował webera 32-36 z częściami za 300 zł) . był dłuższy ale zacytowałem tylko naistotnijsze fragmęty , coś jeszcze mówił że da rade ustawić go jeszcze oszczedniej ale odbije sie to na żywotności silnika i dynamice jazdy ,, ....trzeba by zastrzelić troche z tych kucyków...'' pozdrawiam |
[odpowiedz] |
|