Forum

[Szukaj na forum]

Technika
Index >> Garaż >> POZIOM PALIWA
[odpowiedz]
[1]
POZIOM PALIWA
AutorWiadomość
norbi23.12.2004 15:38

Skąd: Jelenia Góra
Od: 2004-05-17
Postów: 44
POTRZEBUJE SIE DOWIEDZIEĆ, CZY KTOŚ WIE JAKI POWINIEN BYĆ POZIOM PALIWA W KOMORZE PŁYWAKA W GAŹNIKU MOTORCRAFTA /W TAUNUSIE 1,6/.
gleacken23.12.2004 17:39

Skąd: lublin
Od: 2004-05-14
Postów: 1297
poziomu paliwa sie chyba nie reguluje
poczytaj sobie tutaj http://www.okrutny.pulsnet.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=61 jest sporo o tym gazniku:)
maciorm25.12.2004 13:24

Skąd: Śląsk
Od: 2003-11-13
Postów: 90
poziomu sie na 100% nie reguluje bo to nie jest gaznik opadowy tylko podcisnieniowy
Gośćtu norbi, tylko pisze z innego kompa, z którego nie jestem zalogowany. z tym poziomem paliwa chodziło mi o to, iż auto fatalnie mi pali na zimnym silniku. tzn. odpala, bo silnik jest świeżo po remoncie, ale póki sie troche nie rozgrzeje to cięzko wchodzi na obroty, dławi się i gaśnie na biegu jałowym. z elektryka jest wszystko ok., wiec pomyślałem że poziom paliwa w komorze pływakowej jest za niski. już sam nie wiem co myśleć. gażnik wydaje mi się szczelny. chyba w końcu wywale ten gaźnik /szuflade/, bo mnie juz za bardzo denerwuje i wstawię 2-wu gardzielowego webera, musze tylko kolektor ssacy do niego dostac, bo gaźnik już mam. może bedzie lepiej chodzić. z drugiej strony wzrosnie zużycie paliwa. błedne koło.
lukruś25.12.2004 15:34

Skąd: warszawka- wawer
Od: 2004-05-08
WWW
Postów: 292
z tym wzrostem zużycia to bym polemizował . Dobrze ustawiony weberek jest przy normalnej jeżdzie oszczędniejszy .
maciorm28.12.2004 01:55

Skąd: Śląsk
Od: 2003-11-13
Postów: 90
z jeszcze drugiej strony, dobrze ustawiona szuflada jest jeszcze oszczedniejsza, dlatego ford to skonstruowal i wprowadzil, to jest najoszczedniejszy gaznik, tylko sprawia problemy, w 95% ssanie i poza tym i skladem mieszanki i wolnymi obrotami niewiele tam do regulacji bo reszta jest dobrze fabrycznie ustawiona, a plywaka sie nie ustawia i poziom w komorze nie ma znaczenia
lukruś28.12.2004 10:10

Skąd: warszawka- wawer
Od: 2004-05-08
WWW
Postów: 292
zacytuje ,, wasze samochody są obliczone i wyprodukowane w innych czasach, wtedy było zupełnie inaczej z serwisami i warsztatami , to że cos jest nieregulowalne to dlatego aby nie trzeba było sie wstydzić za autoryzowane serwisy ,i aby samochody z powodu czynnika ludzkiego nie uchodziły za bardziej awaryjne niz są . ...... ustawienia fabryczne gaźnika są ok, ale wyregulowano je dla innej wartości oktanowej i jakosci paliwa , oraz mnijszej dynamice ruchu ulicznego." wykład od własciciela warsztatu zajmujacego sie naprawami ,regulacjami wtrysków i gaźników (zregenerował webera 32-36 z częściami za 300 zł) . był dłuższy ale zacytowałem tylko naistotnijsze fragmęty , coś jeszcze mówił że da rade ustawić go jeszcze oszczedniej ale odbije sie to na żywotności silnika i dynamice jazdy ,, ....trzeba by zastrzelić troche z tych kucyków...''
pozdrawiam

[odpowiedz]
[1]