Technika |
Index >> Papierologia >> Ebook "Haynes Ford Granada Service And Repair Manual&qu |
[odpowiedz] |
|
Ebook "Haynes Ford Granada Service And Repair Manual&qu |
Autor | Wiadomość |
kurozukin | 04.01.2007 12:02 |
| Gdyby kogoś interesował ebook "Haynes Ford Granada Service And Repair Manual" w pdf, po angielsku, to jest do ściągnięcia z http://fox.cn.com.pl. Wielkość ok. 15MB. Miłego czytania :) |
mkozlowsk | 04.01.2007 12:31 |
To jest do scorpio. | |
kurozukin | 04.01.2007 12:36 |
| Dobrze wiedzieć, jakoś jeszcze nie zacząłem przeglądać :) |
mkozlowsk | 04.01.2007 15:31 |
Jakby co, to mam do granady mk1 w elektronicznej postaci, do mk2 przed FL w papierowej. | |
gleacken | 04.01.2007 22:45 |
Skąd: lublin Od: 2004-05-14 Postów: 1297 | mkozlowsk jesli przejdzie przez poczte to ja poprosze :) |
mkozlowsk | 05.01.2007 10:44 |
Do mk 1? Puść maila na priva, żebym miał to w poczcie, to nie zapomnę :) Bo w pracy tego nie mam. | |
[odpowiedz] |
|