Forum

[Szukaj na forum]

Technika
Index >> Papierologia >> Ebook "Haynes Ford Granada Service And Repair Manual&qu
[odpowiedz]
[1]
Ebook "Haynes Ford Granada Service And Repair Manual&qu
AutorWiadomość
kurozukin04.01.2007 12:02

Skąd: Wrocław
Od: 2006-12-27
WWW
Postów: 28
Gdyby kogoś interesował ebook "Haynes Ford Granada Service And Repair Manual" w pdf, po angielsku, to jest do ściągnięcia z http://fox.cn.com.pl. Wielkość ok. 15MB.
Miłego czytania :)
mkozlowsk04.01.2007 12:31

Skąd: Warszawa
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 73
To jest do scorpio.
kurozukin04.01.2007 12:36

Skąd: Wrocław
Od: 2006-12-27
WWW
Postów: 28
Dobrze wiedzieć, jakoś jeszcze nie zacząłem przeglądać :)
mkozlowsk04.01.2007 15:31

Skąd: Warszawa
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 73
Jakby co, to mam do granady mk1 w elektronicznej postaci, do mk2 przed FL w papierowej.
gleacken04.01.2007 22:45

Skąd: lublin
Od: 2004-05-14
Postów: 1297
mkozlowsk jesli przejdzie przez poczte to ja poprosze :)
mkozlowsk05.01.2007 10:44

Skąd: Warszawa
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 73
Do mk 1?
Puść maila na priva, żebym miał to w poczcie, to nie zapomnę :) Bo w pracy tego nie mam.

[odpowiedz]
[1]