Taunus.PL
Forum
Użytkownicy online
Galeria
Ford Taunus mk II 1976 "wanna"
Samochód:Ford Taunus mk II 1976 "wanna"
Właściciel:Studentwawa
Utworzona:2005-01-14 20:54
Aktualizacja:2016-11-27 12:40


Superancki, bezawaryjny, jedzie jak zły... pomimo małego silniczka ;-)
Komentarze użytkowników
MKII z okraglymi swiatlami ??
hyh szczerze mowiac pierwszy raz widze taka mk2-ojke !! lampy okragle z przodu .... hyh nie widzialem jezcze ale powiem ze nawet mi sie podoba :D:D pozdro dla wlasciciela
ozzy  [2006-01-20 18:48]  
widzialem widzialem na zywo ... na Marszalkowisiej ;) .. nie tylko jezdzi ale i wyglada jak zly ;))
amator  [2006-01-28 09:22]  
kiepskie wykonanie
dość ciekawie to wygląda tylko ktoś sie przy składaniu nie postarał widze sporo do poprawki np: błotniki niezgrywają sie z maska a ta kratka widać jakoś tak nie hlujnie przylkejona takie to nie dopracowane tylko że ciekawie z daleka wygląda pozdro
ŁUKASZ21  [2006-03-13 20:49]  
kiepskie wykonanie
dość ciekawie to wygląda tylko ktoś sie przy składaniu nie postarał widze sporo do poprawki np: błotniki niezgrywają sie z maska a ta kratka widać jakoś tak nie hlujnie przylkejona takie to nie dopracowane tylko że ciekawie z daleka wygląda pozdro
ŁUKASZ21  [2006-03-13 20:50]  
Te lampy to chyba sa do golfa przeznaczone(z krzyzem takie). Ten przod ma cos takiego fajnego w sobie, hmm..moze cos z challengera?
ravic  [2006-03-20 02:16]  
lampy
no te lampy to raczej napewno z golfa II a tak swoją drogą Golf II też dobre auto wiem bo mam już drugą II i nie narzekam jest pancerne i nie do zajebania no i zawsze ma ochote do jazdy a nie tak jak Ford bo Ford jak sie uprze to nie pojedzie i dupa ale Taunusa i tak kocham :)
Mishq  [2007-08-08 00:05]  
A ja jak spojżałem na zdjęcie 3 to skojażyłem sobie go ze Skodą 105 :D Mishq masz rację VW to świetne autko do jazdy na codzień a wiesz dlaczego zawsze ma ochotę na jazdę i się nie buntuje?? ... Bo nie ma duszy... a Taunus to autko z charakterem jak Ty jesteś dla niego dobry to pojedzie a jak "krzywo" na niego spojżysz to się obrazi i za to go Kocham :)
Nosiu  [2007-08-26 00:23]  
co się z nim(autem) dzieje??
ktoś coś wie?? ...w sumie to przez tego tauna mam teraz swoje stadko:)
fordofil  [2009-09-20 18:16]  
Ło taka kratke tez mam, tyle ze w dwoch czesciach laczona po srodku Chyba nigdzie nie da sie jej dobrze wsadzic ;)
cruelangel  [2009-10-02 10:12]  

[Dodaj komentarz]